IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Приземиха успешно Ту-154 в тайгата сред блата


Обратно в новината

Коментари Коментари

106
vgz
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Поредния супер ултра мега спец.... Как ще ми сравняваш спирачния път лека кола НА ПЪТ, която тежи около тон, с 100тонен самолет при това натоварен приземяваш се в гора......
отговор Сигнализирай
105
vgz
преди 14 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
За пореден път се убеждавам , че бългаинът е вещ по всички въпроси , освен за собственото си благоденствие... Как толкоз авио спецове и техници в тоя форум незнам... Браво на пилота , това е то хладнокръвие и професионализъм. Каквото и да говорите руските самолети особенно военните които са най добрите в света за пореден път се доказаха като корави машини.
отговор Сигнализирай
104
BKP
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
tapacite ot US pak si izpolzvat impylsnoto orajie.sega nqkoi texen samolet 6te padne ...a skoro i cqlata im darjava...da jivee 9-ti septemvri 44,god.skoro pak 6te se varne stroiqt,koito misli za xorata a ne za SIBANK.
отговор Сигнализирай
103
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Защо да е било бързико кацането - ако щом са пуснали клапите на реверса значи са имали "механизация" на крилото - допряли са с нормална скорост, 1300 метра е била пистата, но не са я допряли в началото - няма начин и са излязли още 200 метра извън нея - почти нормално кацане, ако не се прои затъването в блатата :)
отговор Сигнализирай
102
--||--||--
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
до 109Всъщност за Боинг 777 на Хийтроу губи мощност при приземяване (т. е. не в небето) и пилота е планирал до пистата има ранени. При инцидента в Хъдсъб пилота има изключителната заслуга заради професионализма си , но и това че самолета не е бил набрал скорост ако скоростта беше по-висока не ми се мисли...а тук руснака явно е имал проблем при полет щом е направил принудително кацане.
отговор Сигнализирай
101

преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
1.3 км писта е малко, но какво да кажем за оня Б 777 на Хийтроу, която кацна с два неработещи двигателя и спря само за няколкостотин метра. За сравнение на мащабите, диаметърът на двигателя на 777 е по-голям от диаметъра на фюзелажа (тялото) на Ту 154. На снимките от кацането на това Ту се вижда, че двигателите са били с включен реверс, а дърветата допълнително са забавили машината. Макар и кацането да е било бързичко - с над 300 км/ч. Една кола спира от 100 км/ч за около 40 метра.
отговор Сигнализирай
100
БАЧКАТОР
преди 14 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Браво на пилотите ,добър пилот и стар самолет е по-добър вариант от модерен самолет и посредствен екипаж.Хубаво е че няма жертви.
отговор Сигнализирай
99

преди 14 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Аз за летеца нищо не казвам. В общия случай летците се справят блестящо. Проблемът на руските е, че са много недисциплинирани и с това са предизвикали много катастрофи. Но в екстемни ситуации действат добре. В конкретния случай хидравличните системи са си работели, както и двигателите. Но са имали само 30 минути на разположение, защото не са работели помпите, които прехвърлят гориво от крилата. За тези 30 мин. са кацнали.
отговор Сигнализирай
98
кorleone
преди 14 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
На екипажа Нобелова награда,на командира двойно,на пасажерите честит нов живот!Де така да беше винаги ! Браво на екипажа и на всички които са помагали на пасажерите!!!
отговор Сигнализирай
97

преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 6
Причината за падналия в Атлантика самолет е неизвестна. Еърбъс се управлява от fly-by-wire система, но тя е тройно подсигурена и освен двете електрически има резервна хидравлична система, която е аналогична на използваните в по-старите самолети. Не е възможно мълния да извади от строя и трите системи на Еърбъс. Отделно, че и това Ту не може да лети без ток повече от 30 минути и после пада в океана. Така, че този руски летец може да си изяде дипломата!
отговор Сигнализирай
Новини