IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Приземиха успешно Ту-154 в тайгата сред блата


Обратно в новината

Коментари Коментари

116
--||--||--
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
... да достигне до полосата всъщност при снижаването има няколко изравнявания и е по-добре да кацнеш преди полосата отколкото да се сринеш и да задереш с опашка виждал съм с очите си лек самолет как задира и се пльоска от 2 метра височина заради загуба на подемна сила.
отговор Сигнализирай
115
--||--||--
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Всъщност нямам никакви разсъждения къде ги видя отлично знам СКОРСТ + ВИСОЧИНА = ЖИВОТ, но в градски условия скоростта не може да си позволиш да я убиваш колкото ти е необходимо при спредли двигатели, защото има сгради стълбове и т.н. и може да изпуснеш мястото подходящо за кацане. Всъщност виждал съм снимки от тези катастрофи, които описваш на Хийтроу му спират при захода т.е. самолетът е бил в готовност за посадка. Просто е цопнал малко преди полосата заради невъзможността да се подаде газ и д
отговор Сигнализирай
114

преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
А че кацането е било бързичко го пише в по-умните източници на информация. Май не е работела цялата механизация. И е кацнал с около 350 км/ч спрямо пистата. Затова и гумите му са гръмнали. Каквото и да е - рано е от този случай да се съди за качествата на Ту 154. Дано все пак научим причината, че руснаците са малко непукисти на тази тема. Хороший самолет, молодец летчик, иху, аху и толкова...
отговор Сигнализирай
113

преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Кое му е сигурното след като няма сертификат и има множество неразкрити произшествия? Виж и статистиката на брой летателни часове! Цифрите са трагични! Но това не е толкова, че е некадърно направена машина, а по-скоро, че това един много стар проект. Тази схема е много стара. Б 737 е проектиран през 60-те години. Преди това Боинг имат 727, който е с подобна схема на Ту 154. По онова време такива самолети са много разпространени. Но вече са в историята! Това е вече старо желязо.
отговор Сигнализирай
112
xxx
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Самолета си е супер но подръжката... е, това е друг въпрос.
отговор Сигнализирай
111
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
точно Ту-154 е е дин от най-стабилните и сигурни планери, дебелината на флюзелажа в основата на крилете надхвърла 12мм. Веригите са тройно или чветворно подсигурени. Това дето му е недостатък са двигателите - шумни и неикономични :(, затова в ЕС са забранени. А това всичко да му откаже наистина е прецедент и признак на слаба подръжка
отговор Сигнализирай
110
Оня
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Алоо .. размахът на Ту-154 е 37.55м .. кви 80м? 88м е размахът на Ан-225! Дори и при Copy-Paste трябва да се мисли малко.
отговор Сигнализирай
109

преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Прочетете малко за Gimli Glider в уикипедия. Зареждат по-малко гориво и остават без двигатели високо в небето. Прелитат към 200 км. като безмоторен самолет и го приземяват на писта, която е превърната в увеселителен парк. Има ранени само при спускането по пързалките при евакуацията.
отговор Сигнализирай
108
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
И с какво се доказаха?Че без причина му спира електрозахранването и когато слиза на ниско не може да пусне и APU-то и остава само на акумулатори.Трабва да кацне възможно най-бързо и го прави на непригодно за целта летище,но все пак летище.Поздравления за това, че пилотът не се е панирал, но точно това му е работата, както и на ония от канадския 767,които прелетяха с угаснали двигатели почти 200 километра и кацнаха успешно пак на неизползваема писта и поставиха световен рекорд за безмоторенполет
отговор Сигнализирай
107

преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
777 на Хийтроу му спират и двата двигателя на някой-друк километър преди пистата. Това е най-лошото. Няма височана, а скоростта пада и той прави невъзможното - държи самолета на границата на срива и успява да го стовари след оградата на летището. Ранени може да има само при евакуацията. Разсъжденията ти за скоростта са АБСОЛЮТНО неправилни. Скоростта винаги можеш да я убиеш с хоризонтален или изкачващ полет. Лошото е, че не е имал много височина за да избере къде да кацне, но пак се е справил!
отговор Сигнализирай
Новини