IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Приземиха успешно Ту-154 в тайгата сред блата


Обратно в новината

Коментари Коментари

96
****
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Абе вие май за много умни си мислите,като обсъждате руснаци и то КАК ги обсъждате......Ние сме доста по-малка държава,но пък така успяваме да усерем всичко и всички наоколо нас. Няма да дискутирам с вас,само да ви препоръчам на всичките да се държите като хората. България за разликата от Русия е едно малко нищичко така че сега приличате ми на някакви мухи,които се опитват да ухапят слона.
отговор Сигнализирай
95
Maraba
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
А кой говори само за хидравличните системи?Яда не е хубаво нещо.Летеца се е справил блестящо,а ти май все намираш за нещо да се ядосваш:-(
отговор Сигнализирай
94
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
В подобни случаи е по уместно да говорим за късмет, а не за надеждна техника - никои самолет не е проектиран да се разбива.....
отговор Сигнализирай
93
any
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
А сега да свършим работата на журналистите - превод от друга медия:"Доколко е сложно да се приземи самолет с неработеща електросистема?- Ако е стар, електрониката няма голямо влияние върху системите за управление - те са механични. А на съвременните всичко това е електронно - спомнете си, че в Атлантика падна самолет, ударен от мълния. Такава система и десетократно да е резервирана, едно попадение на мълния - и край с управлението."Игор Маликов, летец-изпитател, в интервю за "Взгляд"
отговор Сигнализирай
92
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
И кое точно те кара да мислиш, че ако беше Боинг или Еърбъс щеше да има жертви??? Явно не помниш скорошния случай на река Хъдзън с А320? Или случай на Хийтроу с Б777? Или случая с канадския Б767? Имаше и един широкотел Еърбъс. Всичките тези машини са кацнали с неработещи двигатели и без нито една жертва. Има и един DC-10, който пък каца с отказали и три хидравлични системи и само с работещи два двигателя, управляват го с промята на тягата, но има и жертви. Но по същия начин качна А310 в Ирак.
отговор Сигнализирай
91
Ханът
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Командирът е кацал, разбирайки прекрасно, че 1200 метра писта няма да са му достатъчни. Той е направил това съзнателно, пресметливо и умело, обяснява Смирнов.Той,човекът не е имал избор.Добре че е намерил писта и се е справил.Имали са ден всички в тоя самолет.
отговор Сигнализирай
90

преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 6
ГЛУПОСТИ! Хидравличните системи във всеки пътнически самолет са тройно подсигурени! Независимо руски, европейски или американски. Чак яд ме хваща, че повтаряте като папагали разни неверни легенди. Руснаците имат минимален принос в пътническата авиация. С тях или без тях - щеше да е все същото.
отговор Сигнализирай
89
--||--||--
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
до 92Копието на НИН е слагано на МиГ - 15 т.е. в периода 1949 - 1952. Отделно знам за случка , където стиковката на крилото при Яковете през ВСВ се прави с болтове, но бургиите за дупките им често се износвали и дупките ставали по-малки. Работниците си помагали с чукове за набиването на болтовете - резултат силни вибрации и разрушаване на крилото в полет. Изобщо чукът / молот-ът е любимото оръжие на руският трудяга :)
отговор Сигнализирай
88
Maraba
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
:-)Култова сцена от "Армагедон"-Руския космонавт налага електрониката на совалката с чук и нарежда -Американска техника,руска техника,а частите направени в тайван.И двигателя запалва:-)))
отговор Сигнализирай
87
попа
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 7
Верно е - само руска машина може да и откаже и резервното захранване. А тия глупости че самолетът нямало повече да лети, са врели-некипели - съветвам пътуващите оттук нататък за Москва да се оглеждат, когато се качват на Ту-154.
отговор Сигнализирай
Новини