IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Дизелът в Европа умира, а у нас "пали" с пълна сила


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

61
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Няма голям избор и каквото има това караме.Това си е голата истина.
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 5
Където вървят към забрани на част от дизеловите коли, имат наднормено замърсяване с азотни оксиди. В България замърсяването със азотни оксиди е до 5-10% от максимално допустимите норми. Затова дизеловите коли са подходящи за България, а за Италия и Германия не са подходящи. Копирането на чужд опит без капка мисъл, винаги води до по-лоши резултати, в случая копирането на забраните за част от дизеловите автомобили, няма как да не доведе до по-лошо в България.
отговор Сигнализирай
59
Фалшива новина
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Написното в новината очевидно не е истина. Няма такива тотални забрани, с каквито ни плашат. В Италия например, в част от Северна Италия (областите Ломбардия, Пиемонт, Емилия Романия и Венето) забраняват дизеловите автомобили с Евро 1, 2 и 3, както и бензиновите преди Евро 1. ОбЕвро 3 е от 2000 година. В Хамбург са по-строги - там повече от половината дизелови автомобили са с Евро 6 и забраняват по главните булеварди да се движат през седмицата дизелови без Евро 6.
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
57
АГУ
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 11
България е единствената страна в ЕС, която не толерира по никакъв начин колите с Газови Уредби. Навсякъде това гориво е признато за екологично и колите с АГУ или не плащат годише данък или получават безплатни винетки. В БГ нищо. После да не се чудите защо близки до вас хора умират от рак. 40% от раковите заболявания се дължат именно на карцарогенните газове изпускани от дизелите.
отговор Сигнализирай
56
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
до 59: Минават на соларни, колкото и до Марс ще летят. Разни *** пишат сензационни глупости, а ти ги повтаряш.о, напиши в тубата Sono Motors и виж какво представлява този автомобил и после философствай! *** свикнал да бръмчи с 35 годишен голф и не го интересува друго.Хората имат официален сайт на който е написано всичко. Ти какво искаш насила да ти го тикнат в ръцете без пари ли!
отговор Сигнализирай
55
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
По-добре дизели да се внасят, а не бензинови коли, които замърсяват повече от дизеловите коли. Разбира се по-добре е 10-15 годишна кола, вместо 25-40 годишна.
отговор Сигнализирай
54
Хак да са ви
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 9
евтините дизели. затова българина мре от рак. Но, той никога няма да се раздели със стърдящия таралясник. Чи, 20лв. лева данък си е далавера. После пускаме кампании за да нахраним някоя турска клиника, щот нещо мноо се е прецакало.
отговор Сигнализирай
53
+++
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Нормално си е в България да се внасят употребявани автомобили. Така ще се обнови автопарка ни, а ние и без това изоставаме доста по брой коли на човек от населението от средните нива за ЕС. В София частните леки коли са около 200 хиляди, а в други подобни по население градове в ЕС, частните коли са 2-3 пъти повече.
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
до 59: Минават на соларни, колкото и до Марс ще летят. Разни *** пишат сензационни глупости, а ти ги повтаряш.
отговор Сигнализирай
Новини