IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Дизелът в Европа умира, а у нас "пали" с пълна сила


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

31
малко факти
преди 6 години
Харесвам 24 Не харесвам 2
Продажбите на нови коли спадат драстично и в Европа.Затова трябва нещо да я раздвижи.Сега е в ход кампания срещу дизеловите коли-заради по високите емисии на азотни окиси и твърди частици.Проблемите са вече решени с филтри за твърди частици и с други методи за намаляване на азотни окиси.Постигнати са резултати на емисии на азотни окиси 10 пъти по ниски от нормите за 2020-та година!Така ,че кампанията против дизела приключи.Сега започва такава срещу бензина.Трябва да се продават нови коли,я!
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 31 Не харесвам 0
Какво намаляване на цените на дизелите. Идете на мобиле.де и проверете, цените на дизелите не са мръднали. Просто някои медии се опитват да промиват мозъците по нечия поръчка. Идеята за поевтиняващите и вредни дизели, които изчезват от Европа, трябва да се набива в канчетата на гражданите с непрекъснато повтаряне, докато започнат да я приемат без да се замислят.
отговор Сигнализирай
29
Край
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 14
Българите имат шанс да се снабдят евтино с прилични коли обаче това трябва да се съчетае с драстично притискане с ВИСОКИ данъци на старите дизели - пълна забрана за коли без катализатори и фап филтри.София в момента провежда експеримент - могат ли всички бракувани коли на Италия да се съберат в един град - за сега успява за сметка на градинки/тротоари/площадки.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
Каквото и да ви разправят, става дума за пари.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Някой вярва ли, че гражданите ще спечелят от намаляването на цените на дизелите в ЕС ? Ясно е, че разликата ще отива в джоба на търговеца, който докарва колата в България. Единственият вариант, който виждам аз е същите тези чуждестранни автокъщи да си направят клонове в България и директно да ги карат и продават тук !
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 24 Не харесвам 3
Подобни кампании може и да имат някакъв резултат на запад, където човек с нормална заплата може да си позволи нова кола. Но в България, при българския стандарт, човек със средни доходи колкото и да иска, не може. Все едно да се опиташ да накараш всички да се хранят основно с черен хайвер, щото е много здравословно.
отговор Сигнализирай
25
Мен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 8
До АнонименТи в големите БГ градове влизал ли си скоро че да ми говориш, че нямало прекомерно ползване на таралясници...
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 6
Наднормено замърсяване заради автомобилите в България няма и не се очертава да има, освен ако нормите не се понижат драстично. В Еаропа няма ограничаване на дизеловите автомобили, както лъжат тук. Има ограничение само за по няколко части от малко на брой улици в центровете на малък брой градове. Проблемът им е, например в Германия, че ЕС ще ги глобява за наднормени нива на азотни оксиди, което при тях е резултат от многото автомобили и голямата им употреба, все неща, които в България ги няма.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Кампания - вече поне десетина вариации на тази статия под различни заглавия видяхме само в това издание. Има бизнес, който ще спечели милиарди от спирането на дизелите и от ограничаването на възможността за закупуване на стари автомобили и подхранва истерията. А журналистите пишат това, за което им плащат.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 5
До АнонименТой ще се подмлади, но като ни докарат ЕВРО 5 VW-тата с манипулиран софтуер и по-вредни от старите, каква е ползата?
отговор Сигнализирай
Новини