IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Дизелът в Европа умира, а у нас "пали" с пълна сила


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

41
карач и разбирач
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 5
Екстра,екстра. Скоро ще си купя едно натокано Ауди а4 tdi -140 коня . Ще му махна филтри и катализатор и ела да видиш какво става по кръстовищата-ще му скъсам гумите от форсажи и вътрене....ихаааааа
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 4
Diesel само дънки. Кола не!
отговор Сигнализирай
39
Тинев
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
***, *** български народ! Прав е РИМ: Хляб и зрелища. Защо трябва да се трудиш за да се образоваш? Та колко по-лесно е: " Радка пиратка" + две бири или "Кой ги мама разклати тез червени домати ". Готино, убо на душата И: ни трябва зор да си даваш. Краднеш тук и там, далаверка завъртиш и опаааа, " Мерджана " бръмчи в двора. КЕФФФ. Че българите бяха образовани, с морални достойнства, трудолюбиви ... майната им.Сега е демокрация.Кот можеш граби и се кефи!
отговор Сигнализирай
38
Истината
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
В България има интересна ситуация. В София колите са със средна възраст около 11 години, в провинцията 22 години, но някои Край..ности като говорят за София, цитират възрастта на колите в провинцията. Второто интересно нещо е, че в България няма статистика за броя на колите по населени места, а ги има само по области, а към София-област включват и колите от Софийска област. При това няма и статистика по частни коли за до 9 човека, за да се сравни с това, което дават като брой в другите държави.
отговор Сигнализирай
37
До Бай
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
В някои градове на Германия имат наднормено замърсяване с азотни оксиди и затова там в някои части има забрани за някои дизели. В България няма такова нещо. Хайде стига си ни плашил! Дизеловите коли по принцип са по-малко замърсяващи от бензиновите. Най-големият замърсител е въглеродния двуокис, а с него бензиновите замърсяват много повече от дизеловите и не случайно до скоро немците говореха за чистия дизел. Сега ЕС ще ги глобява за азотните оксиди, но скоро ще ги глобят заради СО2 и бензинови
отговор Сигнализирай
36
До 38
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Какъв сервиз си бе? Крадат ги катализаторите, а МВР досега май нито един такъв крадец не са хванали. Естествено, че ще сложат тръбичка, вместо да хвърлят сума ти пари за нов катализатор, който на другия ден пак ще бъде откраднат.
отговор Сигнализирай
35
анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Зорлем набутаха в дизела био съставка щтото няма какво да я правят. Сега пък бил вреден. Дизела с рапичното олио върви ама пуши. Почти всичките *** ги слагат в дизела
отговор Сигнализирай
34
от сервиза
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Проблема не е в дизела, а в това, че масово им се махат катализаторите и фап-филтрите а на тяхно място вместо да се монтират нови се вграждат тръби. Освен това им се бърникат чиповете да може да се излъже мотора да работи без катализатор. За по-евтино.
отговор Сигнализирай
33
КРай
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 12
Като се каже нещо против старите банигии - веднага трупа негативи. Наистина ли още не сте се сдобили с прилично нови екологични коли. Това значи че никога ами никога няма да имате такива коли. Ви сте си за един хубав градски транспорт и за нова НО служебна баничарка.
отговор Сигнализирай
32
още факти
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 3
От рафинериите излизат като горива бензин и дизел.За сега няма технология дизела да се преработи като бензин.Какво си мислите-че ще го изхвърлят ли?Новите коли нарочно са по калпави като да се карат по 2-3 години и после-за скрап.Нищо,че това е в ущърб на природата,нали клиента плаща!
отговор Сигнализирай
Новини