IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Машинистите сгафили и дерайлирали вагоните на "Чайка"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

27
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
"Ако се докаже, че шефът на БДЖ инж. Пенчо Попов също има вина за случилото се, ще му поискам оставката"- какви доказателства са нужни още, че не разбирам?
отговор Сигнализирай
26
Смешници
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
И аз съм работил в БДЖ, но не ми е ясно и тук никъде не се описва нарушението, а ние със теб можем само да гадаем и да предполагаме а то да се окаже съвсем друго
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Надали.По-скоро защо не са спряли веднага след като се е откачил капакът на редуктора. И защо не са забелязали разлятото масло от разхлабения капак и особения звук на работещия в такива условия редуктор.Пък може и да има някаква процедура по приемане на машината преди курс която машинистите не са спазили или са се подписали "на вяра".Но все пак - на тях ще им натътрузят обвинението за да прикрият истинското безобразие. Как моце да ти падне капак на редуктор на прясно ремонтирана машина?
отговор Сигнализирай
24
Знаещ
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Този ден състава на влака е бил изцяло от първокласни вагони серия 19-74,тогава скороста в междугарието е 130км/ч, може и да е имал 1 вагон който е серия 19-40, тогава скороста е 90 км/ч.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Виж пак снимката:) Първокласния вагон - 9 купета, прави странични стени, талигата е люлкова конструкция.... типичен ГДРейски 19 40... Ако стените бяха леко наклонени щеше да е 19 74 (Български), те са с дискови спирачки
отговор Сигнализирай
22
пасажер
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Предии седмица пътувах с бързият влак Варна-София. Бях в единственият вагон 1-ва класа. Още с тръгването бях изненадан от страхотните вибраций и тракане на нещо по колелата или окачването, което определено не беше нормално и го нямаше при другите вагони. Вахона се тресеше и вибрираше през целия път, но контрольорите във същия вагон явно го приемаха за напълно нормално. Определено изпътвах притеснения да не се разпадне някое от колелата или целият вагон, нооо какво ли разбирам аз.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Лошото че и 2005та година като дойдоха Сименс- ите на 4тия месец потрошихме един, застрахователите платиха, само че БДЖ опапа парите, и влакчето още е на трупчета..... Като дойдоха и електрическите Сименси още на първата седмица ударихме един... Сименс ни пратиха локомотив за testdrive и той не си замина на собствен ход Където се намеси инж.Бай *** - нищо хубаво не чакай...
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
най виновен е най големият началник,защото той именно за това получава по голяма заплата,защото би трябвало да има по голяма компетенция и да знае повече от работника,който естественно не получава заплатата на началника си,който освен това носи и всичката отговорност за контрола на работата.
отговор Сигнализирай
19
Смешници
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Мисля, че на Чайката вагоните не са със калодки? Или се бъркам
отговор Сигнализирай
18
Pfff
преди 14 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Много ясно че машинистите са виновни... такива модерни влакове на по хиляда години е невъзможно да допускат грешки
отговор Сигнализирай
Новини