IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

БДЖ не отстъпват от реформите, стачката продължава утре


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

58
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Номер 18, *** неден! Защо като си толкова грамотен, не ползваш обедна почивка, знаеш чужди езици, защо ти безценния кадър не работиш в БДЖ ????? А те гледай ги какви хора назначават!!! Ще кажеш, че даже те сами се самоназначават и безконтролно имат почивки и т.н. Ти - марсианецът да знаеш, че тези неща зависят от ръководителите, те от по-висшестоящите и т.н.
отговор Сигнализирай
57
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Бе да правят промени в БДЖ . Никой не ги е спрял. Виж колко администрация има - да я махат. Само че вместо да махнат администрацията, спират влакове и махат персонал. Ще се преструктурира и промени *** на скраб.
отговор Сигнализирай
56
до 50
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
А ти какво мислиш че правят в момента рейсаджиските фирми - да не би да внасят осигуровки върху реалните заплати на персонала? Купуват масово контрабандна нафта, не дават отпуски, не спазват работно време и почивки на водачите.... Не спазват ограниченията на скоростта.... Бай Иван с вана или бричката си - всяка година някои такъв Бай Иван затрива по 2ма 3ма.....
отговор Сигнализирай
55
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Б Д Ж - Борисов довърши железниците
отговор Сигнализирай
54
гери
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
трябва веднага да се стигне до споразумение между синдикати и правителство.Защо никой не отстъпва? защото според мен се е стигнало до тук тъй като не е правена реална реформав бдж.Не трябва да се обвинява само правителството че е виновно за стачката-напротив-тези които не искат промяна грешат. Хора отворете очите си!Колко правителства до сега се смениха и никой не правеше промени в бдж.
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
31,33,35, браво герберче! Твоят идол е само да реже лентички! Как да му търсим отговорност за нещо изобщо?
отговор Сигнализирай
52
до 41
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Първо, за да доидем на тяхното ниво трябват изключително мноооого пари. Второ не си мисли че карат само нова техника - франсетата си имат локомотиви от 1955та, но се поддържат и модернизират навреме и няма да ги познаеш.... В Германия все още се използват вагони идентични на тези които купуваме втора ръка от тях. Но първо германците и франсетата не си осират влаковете като нас, второ те са мобилни нации - бай *** навърта почти 10 пъти по малко километри от тях. За това те имат такива Железници просто защото пътнико и товаропотоците им го налагат. България е малка за железници със скорости и техника като немските или френските или руските. Не можем да си ги позволим като цена просто инвестицията няма никаква възвращаемост. Това което имаме, с малко инвестиции и правилно управление може да ни служи много добре. Вагоните били мръсни ами като няма нито време (вагоните се мятат от един влак на друг защото с цел икономии беше намален вагонния парк) нито чистачки които да ги изчистят като хората. Имаше поръчка за 80 вагона да се модернизират в заводите Дряново и Септември, но първото което орязаха ГЕРБ беше именно това. Освен модернизацията на 80те имаше и поръчка за ремонт на още 160 (това за 2009-2010та година) това щеше да осигури 100тина раб. места в Септември и Дряново, но не би Но 100 милиона за СРС на посерковците от МВР бяха по-важни. Бдж струва 170 милиона на година МВР 1 милиард и кусур.. НОИ е 300 милиона вътре всяка година. 1 реактор за АЕЦ е 4 милиарда Магистрала Хемус да се довърши са 2 милиарда. Парите за БДЖ не са толкова много. Реформи трябва да има, но това което се предлага сега е харакири! Все едно някои които няма пари да си отреже едния крак за да харчи на половина за обувки! На БДЖ му трябва ново упраление на компанията, и запазване на оперативния персонал, защото старите кучета до 2-3 години си отиват. Младите са малко и демотивирани. Обратно администрацията е тотално закърняла и крайно неефективна, правилници и нормативна уредба се нуждаят от сериозен ремонт. С двете ръце съм за такива реформи. Но не и за това които предлагат управляващите днес. И не съм против само защото са ГЕРБ, за необходимостта от реформи и разчистване на администрацията и нов маркетинг за привличане на клиенти, администрацията да се научи най после че които плаща поръчва музиката (Клиентът е цар и като каже искам 10 вагона в 10 часа в понеделник, да не му подават 5 вагона от които 2 негодни във вторник следобед). Че щом между София и Бургас има потенциал влака да пътува за 5 часа и половина той трябва да се използва, а не да се пише разписание на посоки!
отговор Сигнализирай
51
18 до 49
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Какъв будител си ти? Я залягай над буквара, че си потресавщо неграмотен! Колкото до стагнацията.....и кръв да се лее, като няма от къде да дойдат парите.........
отговор Сигнализирай
50
18 до 41
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
И рейсаджиите, както ти ги наричаш, като си усетят грешката, ще намалят цената до нормалната. Такива примери има в абсолюно всички малки селища. Дори и черното такси да е на цената на билета, то Бай Иван ще си направи графика така, че да тръгва в промеждутъка на автобусните линии
отговор Сигнализирай
49
народен будител
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
доиде мреме да покажем на света,че и ние българите сме европеици и достоини последователи на левски и ботев.че сме хора а не стадо,***.целият свият излиза на улицата и протестира да излезем и ние на мирен протест-окупираи софия.да покажем,че не искаме да ни експлоатират,че не искаме да се застопорияват заплатите,че не искаме да скачат цените всеки ден,че не искаме да сме безработни и социално слаби европеици а управлияващтите да трупат милиони на гърба на народа-окупираи софия циялата истина
отговор Сигнализирай
Новини