IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

София: В колите - все повече, в автобуса - все по-малко


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

33
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 6
До Релефния 24Да не искаш да кажеш, че Алпийска Виена има по-благоприятен релеф от Софийско поле?
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 5
Транспорта е някаква невероятна тъпканица. Не мерси!!!
отговор Сигнализирай
31
Iceblast88
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 7
Във всеки град в България е така, не само в Шопия! И ще е така навсякъде докато МПС-тата от градския транспорт са набори на шофьорите си. Никои не иска да дава почти 2 лева за да се вози в автобус на 40 години, целия в ръжда с никога непрана тапицерия. След като за такситата има закон да са най много на 15 години и го прокараха защото возят хора, то тогава защо същия закон не важи и за градския транспорт? А не с автобус или тролей останки от първата световна да искате да возите хора!
отговор Сигнализирай
30
До 16
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Ти гдето питаш,разсъждаваш ли? И на колко си годинки ?Или си в Шумен и просто участваш!!!
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 50 Не харесвам 4
Нормално следствие от безумната политика ка общината. Билетчето подскъпна, а автобсите са все така зле, не се изграждат бус-ленти и не се санкционират колите в съществуващите; няма ограничители на трамвайните линии и островчета за пешеходците; велоалеите са подигравка със здравия разум; светофарите са настроени да улесняват автомобилния транспорт и да пречат на пешеходния и т.н. и т.н. Нещо друго ли очаквахте?
отговор Сигнализирай
28
Бай Иван
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 13
ДоКалиманов София И като изгоните хората от провинциятас товарни вагони , кой ще ви бачка нископлатената ;непривлекателна работа ? Може би емигрантите от Африка !
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 27 Не харесвам 2
Само и единствено времето за чакане по спирките и после търалянкане часове за да направим панорамна разходка на кварталите! Разликата от моето пътуване всеки ден е с кола 35-40мин с адския транспорт 100-120мин! И това е на посока! Как да отделя по 4 часа на ден за да съм в ГТ ? В същото време всеки човек от некаде си дошъл с каруцата си в София си кара и никой нищо не му казва!!!
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
24 Само да ти кажа, че водещото е условията на движение. В чужбина и снегът не ги спира, карат целогодишно, но има традиции.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 1
Чужденци в България с изненада питат за нашите жълти трамвай дали това е туристическа атракция. Реален случай. Относно колелото много хора биха карали ако е безопасно и има условия. 10 км. с колело си е ок, София Но после до бюрото ли да го върнеш. Рисково, ще го откраднат.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 31 Не харесвам 4
Продължават малоyмните сравнения с Виена и Амстердам!Разберете най-накрая, че за да се карат масово велосипеди има едни фактори като релеф и климат, дето не са съвсем еднакви тук и там!Да не говорим за организация на движението и безопасност на придвижване.*** сте!
отговор Сигнализирай
Новини