IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

София: В колите - все повече, в автобуса - все по-малко


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

43
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
Българина за всяко нещо има оправдание.
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 3
До Бай ИванБай Иване, като намалее бройката на хората и нуждата от работа намалява...Вместо 10 кафенета -3, вместо 2 камиона *** - 1.Населението на София по разни видове статистики е 2 милиона, плюс стотинахиляди ежедневно приходящи. Официалното преброяване преди 3 години друго показа - софиянци има-няма милион и половина. Т.е. това е бройката на данъчно(таксово) задължените към столицата.Заради това, данъкът и таксата смет на моето жилище е по-голям отколкото на цяло село Горно Нанадолнище
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 31 Не харесвам 2
Ами нека тези от общината да чакат 20+ мин. на 35 градуса и след това да се качат в претъпкания, запотен и смърдящ рейс, пък може да се сетят защо е такава тенденцията...
отговор Сигнализирай
40
Бай Иване
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 2
Никой не идва в София да бачка ниско платена и непривлекателна работа.Образованите веднага се настаняват в стотиците офиси на бизнес сградите.Многобройните сгради на банките разрастващите се вериги от аптеки и т.н.непрекъснато търсят специалисти.Има и такива дето редят рафтове в многобройните вериги от хипермаркети,ама като нямаш пари и пет лв са пари.Да не забравя и огромната част от пришълци,занимаващи се с престъпления.Абе тука е лебеца,както отбеляза една ромка от другият край на България
отговор Сигнализирай
39
РВ
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 4
Както "жени sexy лом":)) писа по-долу, за българина е унизително да чака на спирката. Той трябва да е баровец, всички да видят че има кола. Таралясник, ама кола...да не е втора ръка човек, та да се вози на автобус, както правят всички нормални хора по света. Друг е въпросът че наистина Г Т. Ни е отвратителен.
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 6
Присъединявам се към мнението на 36 - в Амстердам карат велосипеди не заради времето, а въпреки него. Валежи и влага заради океана, по-ниски температури заради географската ширина и гаден вятър за разкош. В София би имало несравнимо по-добри условия за каране на велосипед, ако някой положи усилие за това. Но не, няма. Трябва да си дрогиран или със сериозен умствен дефицит за да оправдаеш по някакъв начин враждебното отношение на общината към този вид транспорт.
отговор Сигнализирай
37
Непозната
преди 6 години
Харесвам 32 Не харесвам 0
Съветвам писателите на статията да се качат сутрин или вечер след работа в градския транспорт, тогава ще разберат дали са намалели пътниците в него.
отговор Сигнализирай
36
Архимандрит Груйчо
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 11
Не мога да разбера за какво предпочитате колите - до работа ми е 6 лв с кола и 3.20 с рейс (и то аз имам карта, с която ми е 1 лв на ден), постоянно има тарикати, които се престрояват къде ли не и се нервя, търся паркинги постоянно. И не сравнявайте с Виена - тя почти цялата е Зона и трябва да имаш осигурено паркомясто...познайте дали някой от приятелите ми във Виена има кола...
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 43 Не харесвам 1
Градският транспорт е скъп и неудобен.Тупаните от ЦГМ са направили така разписанията,че когато има засилен трафик автобусите закъсняват.Когато няма трафик лазят с 10км за стигнат на време до спирката.Масово се кара в бус лентата и по трамвайните линии.Пред всеки блок има повече провинциални номера отколкото софийски.Четирима гастарбайтери от Шумен,Силистра или Кърджали живеят в един апартамент и ползват четири коли.И накрая вечните ремонти и лошата организация на движение.
отговор Сигнализирай
34
annybody
преди 6 години
Харесвам 43 Не харесвам 1
Тъкмо основният контингент от уханни "българи" на градския транспорт пътуват безплатно за разлика от нас, за които 960 лв. годишно (за трима души) излиза много по-скъпо, бавно и *** от трошката, с която си върша работа.Като пътник според щедрите услуги на градския транспорт моето билетче трябва да плати превоза на още 40 "съграждани", които контрольорите старателно подминават.Свалете безплатните "уханници" от автобуса или трамвая, контролирайте регулярността и може и да сляза от колата.
отговор Сигнализирай
Новини