IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

София: В колите - все повече, в автобуса - все по-малко


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 6
В градският транспорт се качвам само в краен случай и не ме интересува в случая цената на билета. Безплатен да е градския транспорт, пак няма да пътувам с него докато е в това състояние.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 26 Не харесвам 1
Доста се влоши градският транспорт в София в последнните 27-28 години. Например тогава пътувах от ж.к.Младост 3 до Орлов мост за 20-22 минути с един автобус, а сега имам голям избор:40-50 минути пеша или автобус и после с метрото60-90-120 минути с два автобуса в зависимост от задръстванията по Малинов в Младост. 120 минути е когато затворят бул. Брюксел заради някой си.Затова се преместих на друго място, но навсякъде в София градския транспорт е ужасен.
отговор Сигнализирай
21
Петя
преди 6 години
Харесвам 24 Не харесвам 18
Истината е ,че в България все още е много евтино да имаш и да ползваш личен автомобил. Много хора пищят,че са им ниски заплатите, че бензина е 2 лв, ама не слизат от колите.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 24 Не харесвам 2
Казва се баланс на цена, качество и удобство. Мисля, че превес има само цената. Та за това е така.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 46 Не харесвам 1
Пътниците намаляха, като вдигнахте цените. Освен това навсякъде по света, билетът важи за няколко превозни средства. Няма как да пътувам с метро и после за 2 спирки пак 1.60. А и толкова е не комфортно пътуването. Гнусни никога не прани текстилни седалки. И не сравнявайки с Виена, какъв транспорт само и онези червени трамвай.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 33 Не харесвам 2
Основната причина да не се ползва градският транспорт е, че се чака много и е много бавен. Няма ги бързите автобусни линии от преди години, с които се пътуваше за кратко време. Сега градския транспорт спира на всяка керемидка, както се казваше за пътническите влакове. Това мафията го нарича оптимизация на градския транспорт и всяка такава оптимизация води до значително намаляване на пътуващите по оптимизираните линии. Освен времето за пътуване, важно е и удобството, което го няма в градския тран
отговор Сигнализирай
17
младен
преди 6 години
Харесвам 51 Не харесвам 1
Турете цена 2.6лв. вместо 1.60лв. и чекайте да се увеличи ползваемоста на гр. транспорт.
отговор Сигнализирай
16
Питам
преди 6 години
Харесвам 29 Не харесвам 2
И ква стана тя? Най бедните в ГТ защото е най скъпо, малко по заможните на велосипеди ,а богатите с коли, където им е най евтино.Бъркотията на Фандъкова е пълна.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 29 Не харесвам 3
Високата цена на билета не е основната причина за намаляващият брой пътуващи с него. Основната причина е цялостната политика на държавата и общината, която принуждава хората да ползват колите си вместо градския транспорт, а цената на билета е само един и то не особено важен елемент от тази политика. Даже и безплатно да стане пътуването с градския транспорт, пътуващите с него ще се увеличат малко в началото, а после пак ще намаляват с времето. Аз пак толкова бих (не)пътувал с него,ако е безплатен
отговор Сигнализирай
14
SS
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 7
До Калиманов СофияДумата е Б-К
отговор Сигнализирай
Новини