IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Варшава vs. София: Малко трамваи и метро на големи интервали!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

53
do 54
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 7
Винаги съм го наричал Плиска - първата столица на България.А на кой цар правим метан според теб, на кой Цариград?
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
До Бърза градска железнЩеше да е метан, ако беше Истанбулско шосе. За почти всички българи Истанбул е Цариград. НО НАИСТИНА ПО-ДОБРЕ ЩЕ Е ДА СЕ КАЗВА БУЛЕВАРД "ПЛИСКА". Въпреки че не си спомням някога да се е наричал така. Но нищо не пречи. Колко имена сменихме през последните години ... и увековечихме незнайни и дори противни на българщината имена
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
ГЕРБ трябва да бъдат дадени на съд за по-късите перони на метрото. Предишните метростанции имат нормално дълги перони.
отговор Сигнализирай
50
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 10
До смяхДемонстративно неграмотна, злобна жена, клевети България, за да омаловажи своите недостатъци. Но не се сравнява с Москва, Брюксел, Лондон, ... Нашето метро е ЕДНО ОТ НАЙ-ДОБРИТЕ. Друг въпрос е, че го бавихме от 1970 г.В наземния транспорт наистина имаме фрапиращи несъобразности, пораждани от уникално неграмотно управление и организация. Там е голямата ни слабост, не в материалната база. Спирки, интервали, маршрути - трагедия!И да купуваме от ШВЕЙЦАРИЯ и ГЕРМАНИЯ, не лодките на Полша!
отговор Сигнализирай
49
Анонимен до Лелка
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Май ни взема за мезе къде ги плати тези 100 лири за такси бе?Като се има напредвид че съм пътувал до Хийтроу стотици пъти с такси излиза около £40, до Лутън взимат £60 а е 34 мили извън Лондон.И си има нощни автобуси освен че метрото е денонощно.
отговор Сигнализирай
48
Бърза градска железн
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 5
Да, имаше и се работеше по развитие на бърза градска железница. Тунела от Радио София до парк-хотел Москва беше част от този проект.Но ББ като кмет го взе за метро за да се изфука колко бързо направил вече полуготовото трасе. И направи метро за никъде. Бул. Плиска (сега Цариградско като метан към нашите поробители) е най-натоварения с пътници поток, но не го направиха там за може ГЕРБ да резнат по-бързо лентичката
отговор Сигнализирай
47
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Наистина е възмутително, как смее да обявява, че имаме 25 нови трамвая.И че подмяната на другите е със старите на Берн и Прага.
отговор Сигнализирай
46
Истината
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 5
Защо спрях да използвам градския транспорт на София? Спрях заради истините, които казват в Полша за транспорта в София допълнени с още няколко подобни истини. Сега ходя пеша или с кола.
отговор Сигнализирай
45
Анонимен до Лелка
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Метрото в Лондон е денонощно, Лондон има най уредения транспорт в Европа.Лелке май доста отдавна не си била в този град?
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 10
Тази Казановска възмущава. Можеби не е завършила 2-ри клас, за да не пресметне, че Полша има 6 пъти повече население от списъчното в България, и 7 пъти повече от реалното. Естествено, това влияе върху пътникопотока. Или поляците си стоят по селата и не идват в столицата?Освен това, интервалите между влаковете в метрото в по-голямата част на денонощието са дори от 3 до 7 минути!А заради наглостта, колко нови трамвая е закупила София, вече не трябва да купуваме от Полша! Други чакат отдавна!
отговор Сигнализирай
Новини