IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Теснолинейката – романтика или необходимост


Обратно в новината

Коментари Коментари

58
тцЪ
преди 12 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Тъпо е да я закриват. Тя може да стане туристическа атракция не само заради местността през която минава, но и заради междурелсието й. В цяла Европа дали има действаща жп линия с междурелсие 760 мм? С малко акъл и повече поддръжка може да се използва
отговор Сигнализирай
57
bntc
преди 12 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Не гледайте само късите разстояния от Велинград до София и Пловдив,защото до далечни дестинации Бургас и Варна,бавната скорост на теснолинейката се компенсира от бързите и експресни влакове.
отговор Сигнализирай
56
Васо
преди 12 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Може да ви се види смешно, ама точно защото е станала прекалено социална придобивка теснолинейката затова и може да изчезне. Понеже придобивките никой не смее да пипне , да не бъде възненавидян с всичките му политически последствия. Жалко след толкова дълъг и славен живот да си отиде по такива миризливи причини. И защото няма кураж един да се изправи и да каже "Царя е гол", т.е. по тази и тази причина е неефективна, и затова така постъпваме. Ама друг е сценария в продължението.
отговор Сигнализирай
55
Васо
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Бе, еееееей. Какви местни хора, какви ученици, прегледи, обществени услуги и дрън, дрън. Тия всичките ползват намаления и безплатни карти. Ние туризъм ще развиваме тука, туризъм с богати туристи, да си пътуват с кеф, да не им се пречкат разни местни. Ще я направим луксозна със скъпи билети. У целия свет за тесно се плаща повече. А тука има и екстри, планини, клисури. Колко струва такова пътуване из Алпите знае ли некой. Па като речем по-нататък и ще я приватизираме теснолинейката я. На рейса!!!
отговор Сигнализирай
54
остана само тази...
преди 12 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
Червен бряг-Оряхово закрита на 15 декември 2002 г.;Варвара-Пазарджик закрита 01.10 2002 г.;Генерал Тодоров-Петрич разширена;Кочериново-Рилски манастир закрита началото на 1960 г.;Каспичан-Каолиново-Тодор Икономово закрита през 1964 г.;Радомир-Кюстендил разширена;Пионерска пловдивска железница - възстановена;Ахтопол - Бродилово - Кости - демонтирана през 50-те.
отговор Сигнализирай
53
мом
преди 12 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
От Велинград съм и само като ученичка през 80сетте години на миналия век съм ползвала влакчето. Наистина Чепинското дефиле е уникално красиво през всички сезони, а до Добринище също. Вярно е , че се движи почти празна. Нека намалят влаковете, но да я оставят за атракция. Но аз си спомням как миришеше в нея и тази миризма изобщо не ми напомня за хубавите гледки наоколо, а ако и хората се къпеха по/често картинката щеше да е друга....
отговор Сигнализирай
52
ЕКСПРЕС РОДОПИ
преди 12 години
Харесвам 23 Не харесвам 2
все ще се намери някой "столичанин" да оплюе малкото красота която ни остана след "демокрацията". както се отделят държавни пари за софийските "арени"(не потребни за България), така е наложително да съществува и ТЕСНОЛИНЕЙКАТА ползваща е от ВСИЧКИ БЪЛГАРИ !
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Теснолинейката няма тоалетни, защото съвсем спокойно можеш да слежеш в движение от първия вагон, да си свършиш общуването с природата и да се качиш на последния вагон.
отговор Сигнализирай
50
bylgarin
преди 12 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
vsi4ko se ryshi tova e im celta ----
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
долния коментар се отнася до номер 52!
отговор Сигнализирай