IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Теснолинейката – романтика или необходимост


Обратно в новината

Коментари Коментари

38
gdg
преди 12 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
Теснолинейката е супер, помня когато ходих към Банско именно с нея. За късмет времето беше много хубаво, въпреки че беше Декември. С приятели, винце, навънка между вагоните, сред природата, много живописен маршрут, пълен айляк, не усетих как минаха пет часа и половина.Така че, дано никога не ни лишат напълно от теснолинейката!
отговор Сигнализирай
37
Велинградчанин
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 8
Всички пишещи тук имат някакви мили спомени от теснолинейката, но реалността е различна! А тя, че почти никой вече не я ползва и пътува празна. От Велинград съм и го виждам всеки ден с очите си! Всички вече имат лични автомобили, ако не ползват рейс, доста по-бързо е. Тази линия трябва да се ползва само за атракционни пътувания, да идват чужденци и да се радват. Кой луд иска да пътува 2 часа от Септември до Велинград, като с кола е половин час? А пък до Добринище са още 3 часа. Общо над 5 часа!
отговор Сигнализирай
36
Иса-БГ ПОМАК
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 12
Ами ревете сега ама на изборите гласувате под строй пък после ревете щели да закриват теснолинейката и ПОМАШКИТЕ ГАЙДИ НЯМА НА КВО ДА СЕ ВОЗЯТ ама като се турчеете помашки гайди заблудени вие кеф сега искате теснолинейка епа НЕМА НЕМА И ДА ИМА НЕКА ТАМ турците давия правят нали тях искате *** гайди!!!!!!!!!!!!!!!
отговор Сигнализирай
35
alo 37 ot xxx
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 11
Ти съвсем си изперкал. Времето за пътуване с влакчето е по бавно от колело затова е и ПРАЗНО а ретро е конкретното влакче не влаковете като такива. Освен това всеки тук казва даите нещо да измислим ама никой не казва как а само ми цитират вижте германия вижте швейцария . линията е на тотална загуба и това е ФАКТ а за удоволствието да го имаме трябват пари т.е високи цени които на мен не ми се дават.Хайде в музея и точка.
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 8
Какво ми се правите тук на разбирачи от жп транспорат?!БДЖ е на загуба и до ония ден ги мъмрихте днес искате да ви спонсорират?!Ако искате теснолинейка и ви е необходима наистина разходите да се поделят поравно от БДЖ и общините.Другото са празни приказки и откровени глупости.Само с романтика не се живее.
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
що говорите простотии - колко много пари могат да се изкарат от теснолинейката...дрън дрън та пляс...На такава зверска загуба е теснолинейката, че идея си нямате. Гори дизел - за минаване на ток ша трябват адски много кинти - за мотриси и преоборудване. В държави, в които това е туристически бизнес, билетиоте са по няколко десетки евра :) бъдете реалисти. Аз съм от Велинград и искам да я има, но чак пък да се изкарват кинти...
отговор Сигнализирай
32
до ххх
преди 12 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
Как може бе. Дано останалите хора във Велинград имат акъл в главата. Ама ти наистина нямаш грам, ама грам!! Как може да лъжеш, че автобусите са бързи и с удобно разписание. Няма нищо вярно! Нали пътувах преди месец. Супер неудобна работа. А ми се наложи да ги ползвам точно защото спряха част от влаковете. Навсякъде по света железниците са транспорта на бъдещото. Как може да кажеш че е ретро возило. Заври се по-добре в някоя дупка и не излизай да не ти се смеят хората!!!
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 14
Ако не може да покрие поне 50% от разходите си за какви ползи ми говорите.Да не сме Германия , Австрия или Швейцария бре.
отговор Сигнализирай
30
Жо
преди 12 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
НАЙ-ВЕРОЯТНО, не съм разбран правилно в пост 2. Теснолинейката наистина е губеща, защото е построена за превоз на дървен материал. Знам това, защото дядо ми е бил народен представител в ХХ Народно събрание 1920г. и именно той е внесъл предложението за изграждане на участъка Пазарджик- Варвара, закрит 2002 година.Дано се намери инвеститор да съживи атрактивната линия. Най-добре е да се даде на концесия, както е в "Белите страни". В Швеция пътувах да Полярната окръжност във влак на концесионер.
отговор Сигнализирай
29
asdas
преди 12 години
Харесвам 26 Не харесвам 1
всяка нормална държава имаща такава атракция я поддържа в отлично състояние и печели пари от нея. така е в Германия, в Швейцария, но не и в България. е да забравих - ние не сме нормална държава. всички хора градят, пазят миналото, съхраняват го и печелят пари от нега, само ние рушим всичко, унищожаваме каквото имаме, крадем и само мрънкаме. защото сме най - противната нация на света. и минуси да слагате и каквото искате си слагайте, но от фактите неможе да се избяга и те са крещящо верни.
отговор Сигнализирай