IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Теснолинейката – романтика или необходимост


Обратно в новината

Коментари Коментари

28
az
преди 12 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
i romantika i neobhodimost
отговор Сигнализирай
27
Мислещ
преди 12 години
Харесвам 35 Не харесвам 0
Такива пари може да се спечелят от тази теснолинейка!Вместо малко акъл в главата и да изкарват пари от нея, ще я закриват.БДЖ не сте у ред!Колко чужденци съм чувал, че българите трябва да са ЛУДИ, за да я затворят!
отговор Сигнализирай
26
xxx
преди 12 години
Харесвам 5 Не харесвам 14
от велинград съм и ми е мъчно за линията , но истината е че почти никой не пътува с нея. Само лятото има малко оживление. истината е че с рейсовете са много по бързи и с удобно разписание. Незнам дали трябва да се закрие, но тази линия си е на чиста загуба Просто вече живеем в а това си едно ретро возило ....романтично но непрактично
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
Имам уникални спомени от пътуванията с теснолинейката.
отговор Сигнализирай
24
Дядо Петър
преди 12 години
Харесвам 34 Не харесвам 1
Не само че не трябва да я закрива, но, ако има малко акъл в главата си, ръководството на БДЖ трябва да помисли и ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ на теснолинейката до Рилския манастир.Която беше не по-малка атракция.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 7 Не харесвам 20
Теснолинейката е празна на 90% при всяко пътуване - виждам го с очите си лично, защото живея до тази линия! Локомотива само мъкне по 4 вагона за този що духа!
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 55 Не харесвам 0
С тази теснолинейка съм пътувала от 1983 до 1994г.всичките си лета през ученическите години.Гледките наистина са много живописни,а и чужденците още тогава оставаха с чудесни впечатления.Влакчетата тогава бяха с ресторант-вагон и вагон за майки с деца.По разписание бяха по на често.Аз слизах на гарата в село Гулийна Баня от където е майка ми.Теснолинейката според мен е и необходимост и романтика.
отговор Сигнализирай
21
екскурзиант до № 7
преди 12 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Не, не бъркам, но ще се съглася, че "Българското присъствие в Северна Гърция" до 1944 год. е чувствителна тема и нека не рискуваме премахването, на иначе хубавата тема. Само ще допълня, че именно същата 1944г. е и причината да не се довърши пътя Пловдив-Смолян-Рудозем-Ксанти. Б.Борисов спомена /мисля/ миналата година, че ще се довършва с европейски пари, но лично аз не го вярвам. По причина, която съм споменал най-горе. Иначе по него Пловдив-Ксанти е 160 км. По-малко, отколкото до Сливен..
отговор Сигнализирай
20
$
преди 12 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
Същото ще бъде и със спирането на електричките. Вярно е, че са стари, но зимата вървят без проблеми. А нов състав НЯМА. Прехвалените дезира, тази зима замръзнаха като скумрии и ползата от тях никаква. а те нямат и седем години.
отговор Сигнализирай
19
чук
преди 12 години
Харесвам 29 Не харесвам 1
Голямо престъпление е да се закриват ж.п. линии където и да са.Степента на цивилизация се измерва и с броя и дължината на ж.п.линиите,особено ако са и електрифицирани.За тази линия отдавна не се полагат грижи и подвижния ж.п. състав не се подменя с модерен такъв,какъвто заслужяват не само хората но и многото чужденци.Вярно е,че пътническите превози не носят печалба,но тази линия може да е печеливша,малко акъл трябва. Всичко се прави за да печели автомобилната мафия,така е в цялата страна.
отговор Сигнализирай