Германците карат като луди на магистралата но не съм видял никой да надвишава разрешената скорост на двупосочен път. В България е обратното. Пътувах наскоро от Варна за Търново. На магистралата карам с разрешените 130 км/ч и изпреварвам повечето коли. На двупосочния път карам с разрешените 90 км/ч (фиксирани на темпомата) и ме изпреварват всички коли, аз изпреварих само една . Обяснете ми каква е логиката на българина?
отговорСигнализирай
73
Анонимен преди 6 години
110
До АнонименТой и Антон Тодоров това попита оня ден в "Документите" и извади едни разсекретени архиви от които да ти настръхнат косите за какви катастрофи и жертви е ставало въпрос по време на соца. с 3 пъти по малко коли и камиони по пътищата 3 пъти повече убити и ранени преди 40 г. Пътищата са същите, а са станали и по лоши. Значи проблема е в пътищата и регулацията а не в колите и шофьорите. И какво се предприема вдигат се глобите вместо да се подобрява пътната обстановка.
отговорСигнализирай
72
Анонимен преди 6 години
77
Липса концентрация и прекалена самоувереност при мъжете, а при жените неувереност и страх - това са основните фактор, не скоростта. Не може да говориш по телефона, да ядеш, пиеш, гримираш и т.н. докато шофираш, не може всички да карат с 80, а ти да лазиш с 30, не може да стоиш половин част посредата на пътя и да чакаш някой да спре, да те помоли да се престроиш или завиеш.
отговорСигнализирай
71
100% преди 6 години
23
джигит без морал етика и колегиалност.......................сори това е истината
отговорСигнализирай
70
Анонимен преди 6 години
80
До СтаматСтамате, в нормалния свят има глоби за шофиране с ниска скорост и възпрепятстване на движението. Явно у ваше село такова животно нема. То явно и КАТ и МТ се управляват от ограничени хора невиждащи по далече от носа си и затова ще е така. В БГ повечето пътища са направени за МПС до 12 т. а сега се движат тирове по 30-40 тона. Както и за коли тип ЗАЗ, Волга и Москвич за който скоростта 100 км/ч. е върховно постижение. Вземи се в ръце Стамате, сега е 2018 г. не е 1968 г.
отговорСигнализирай
69
Ной преди 6 години
95
До СтаматЗадръстванията са за предпочитане пред осакатени и убити хора от катастрофи. Българинът кара като стреснат. Европеецът кара елегантно в населени места, дава предимство понякога дори когато го нямаш и е колегиален. Българинът е агресивен. Има изключения разбира се.
отговорСигнализирай
68
Анонимен преди 6 години
40
Наскоро бях в два града в САЩ и това, което ми направи впечатление е как се слагат ограниченията на скоростта там. Ограниченията са през пет мили (1 миля е 1,6 км) и започват от 25 мили/час (40 км/час) и при всеки по-главен път разрешената скорост се увеличава - 30, 35, 40, 45, 50, 55, 60, 65 мили/час (104 км/час). Може да има някъде и повече, но аз това видях. Задръствания нямаше никъде, което е арзбираемо при такива скорости, при това шофьорите там шофираха с 10-20 мили над разрешената скорост
отговорСигнализирай
67
NoName преди 6 години
51
Купени "книжки", ниски глоби, чуството за безнаказаност, високата корупция в КАТ (поради Ужасно ниските заплати и нисък контрол) и разбира се ЛОШИТЕ ПЪТНИ УСЛОВИЯ... Спрете да обвинявате Българския шофьор, Българите са едни от най-добрите шофьори (признато е за тежкотоварни МПС). Така че топката е в краката на държавата! И да нужно е да бъдем по-предпазливи, но повярвайте ми НИКОЙ не иска да предизвика ПТП, особено с жертви или ранени... Нека бъдем внимателни и толерантни на пътя колеги!
отговорСигнализирай
66
Неразбирко преди 6 години
52
КАТ доста успено е промил мозъците на 80-те процента, че колкото е по-висока разрешената скорост, толкова е по-опасно и спасение няма - катастрофите и нарушенията ще стават все повече и повече. То ако беше така, разрешената маскимална скорост по магистралите и останалите пътища щеше да е 5 км/час.... Колко ли трябва да си "умен", за да си мислиш, че в задръстване е по-безопасно да се шофира, отколкото ако около теб почти няма коли?
отговорСигнализирай
65
Стамат преди 6 години
107
И, като прочете човек коментарите, му става ясно, че заглавието е 100% вярно. Не за 100% от шофьорите, за една малка част. Особено такива ***, които говорят за неоправдани ограничения, и че "може да се кара безопасно с висока скорост, а ниската скорост е предпоставка за задръствания".
отговорСигнализирай
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години