IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Българският шофьор - небрежен, нарушител, джигит на пътя


Обратно в новината

Коментари Коментари

54
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
На практика 99% от нарушенията, катастрофите, ранените и загиналите са пряко следствие от липсата на контрол за спазването на правилата.
отговор Сигнализирай
53
BG
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
Кучето скача според тоягата. Докато КАТ си дремят я под някоя дебела сянка, я до някоя бензиностанция или мол така ще бъде. Всеки го е виждал - 20 км преди КАТ ми присвяткат с фаровете, минава се покрай катаджиите полечка с 60 км и в следващия момент - газ до дупка !Само не мога да разбера - един видео регистратор за кола струва към 50 лв. Не може ли да се снабдят такива коли (без обозначение разбира се :) и да се снима. Хайде да видим кой ще кара като луд и ще изпреварва тогава ?!?!
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 4
Действията и бездействието на КАТ определят начина на шофиране в България, както навсякъде по света. За какво са ми тези лъжливи статистики на КАТ? Колко от тези катастрофи са станали поради факта, че КАТ не работи и не контролира спазването на правилата? Всичките или почти всичките ...
отговор Сигнализирай
51
Факт
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 3
Никъде по света "възпитанието, културата или манталитета" или "простащината и наглостта", не опреелят как се шофира. Един чужденец като шофира в България шофира с наглост и простащина, а като шофира в нормална дърбава шофира с култура, възпитание и манталитет. Същото за българските шофьори, които в нормалните държави са перфектни шофьори с висока култура, възпитание и манталитет.
отговор Сигнализирай
50
Факт
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Как се шофира по пътищата на една държава винаги и навсякъде по света зависи само от контролът, който държавата оказва за спазването на правилата.В България много хора доста лековато приемат за истина, прехвърлянето на вината за катастрофите от КАТ към шофьорите. Например, шофьорите няма да изпреварват безрасъдно, ако КАТ работи. Същите шофьори (чужденци и българи), които в България изпреварват безрасъдно, не изпреварват безрасъдно в държавите, в които КАТ работи.
отговор Сигнализирай
49
опетков
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 4
До +++ За КАТ си почти прав. Но защо за 10г. здраво шофиране на"запад" видях само веднъж кола на техния КАТ? Разликата се нарича "възпитание" и манталитет. Тук простащината и наглостта е издигната в култ.
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Най-големият нарушител е ушев. Не спазва никакви правила, норми и закони. Кара си като петмъдест тарикат и това е. Без колани, без фарове, без винетка, без застраховка, говорят по телефоните като свързочници, правят опасни маневри, но оня е с карта и е над закона.
отговор Сигнализирай
47
+++
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Фалшива новина.Освен, че не разбират за кого пишат, тук явно не разбират, че статистиките на КАТ са напълно невярни. "Изводите", които прави КАТ са потресаващи - невежество отвсякъде, което хваща дикиш само сред 80-те процента.
отговор Сигнализирай
46
опетков
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
До Анонимен27 Не е толкова до опитност, колкото до разсъдливост. Има едно опиянение от скоростта, нещо става с мозъка и натискаш *** без да мислиш за последствията. После идва завоя, дървото и олеле майко! А какво да кажем за възрастни, "опитни шофьори", изпреварващи на непрекъсната линия при нула видимост отсреща? За *** и джигитите да не говорим , а за съжаление те не са хич малко. Като резултат е тъжната картинка и статистика.
отговор Сигнализирай
45
+++
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
Фалшива новина.Има голяма разлика между "българските шофьори" и "шофьорите шофиращи в България", а в статията пише за шофиращите в България българи и чужденци, а не за българските шофьори, които по принцип са внимателни шофьори. Защо се шофира така в България отдавна е ясно - защото КАТ не работи. Не случайно чужденците шофьори са най-опасните по българските пътища.
отговор Сигнализирай