Не мога да разбера до кога ще ни занимават с КАТ и Шофьорите в всяка Новинарска емисия присъстват!? Има си закони определящи правилата на движение и ако се спазват няма да има произшествия, а когато на един човек му липсват първите 7 години, нищо не може да се направи каквито и изменения допълнения, наказания да се въвеждат, ще е просто събиране на пари от глоби.
отговорСигнализирай
63
Анонимен преди 6 години
32
До АнонименПриходите в буджета от глоби също се увеличават, то за това не се оправят нещата. Нали ако всичко се нормализира и постъпленията в бюджета ще намалеят. В Италия преди време имаше една отсечка покрай един търговски център. За да влезеш там трябваше да караш 3 км. и да се върнеш и всички завиваха на обратно в нарушение. Вместо да сложат полиция и да събират глоби, властите направиха кръгово на това място вече няма нарушения. Още се чудя как може да са такива будали, що пари щяха да ...
отговорСигнализирай
62
Анонимен преди 6 години
59
По-високата скорост в България доста често помага за по-малко катастрофи, като премахва задръстванията, които би ги имало почти навсякъде, ако се спазват ограниченията на скоростта. Примерно по Ботевградско шосе в София има малоумно ограничение от 50 км/час, но на практика рядко шофират с под 90 км/час. Ако спазваха ограничението, Ботевградско шосе щеше да е перманентно задръстено с коли във всичките си осем ленти за движение.
отговорСигнализирай
61
Анонимен преди 6 години
79
Има две понятия, които оказват значимо влияние на броя на катастрофите - максимално разрешена скорост и безопасна скорост за пътя. За безопасна скорост в България не се знае и заради това стават повече катастрофи. Когато разрешената скорост е много под безопасната скорост, катастрофите се увеличават, т.е. точно обратното на това, което КАТ твърди. Ако на даден път безопасната скорост е 100 км/ч, а има ограничение 60 км/ч, катастрофите се увеличават. При 40 км/ч още повече се увеличават
отговорСигнализирай
60
Анонимен преди 6 години
193
Няма случай, в който когато пътувам за някъде, да не срещна поне няколко камикадзета, изпреварващи бясно при липса на видимост или напирайки буквално на сантиметри към колата отпред. И всеки път се увеличават. Прoстащината придобива вече космически размери.
отговорСигнализирай
59
Анонимен преди 6 години
101
В нормалните държави на главните пътища има маркировка, мантинели, грамотно поставени знаци, предупрежденията започват много преди опасността, разширения за включване, отбивки за отдих с разширения и далеч от пътя и т.н. Направено е така, че като се качиш на главния път и сложиш темпомата на 90 и караш с часове, това ти вдига средната скорост и се пътува спокойно и бързо. В БГ пътната обстановка изнервя и стресира а шофирането нощем е кошмар, не са виновни хората, *** има навсякъде.
отговорСигнализирай
58
Анонимен преди 6 години
124
Много били катастрофите в населените места. Ами как няма да са много, след като след всяка оптимизация на движението, стават още по-голями задръствания и шофьорите се изнервят до безкрайност и започват да правят рискови неща на пътя. Там където има нормална организация на движението катастрофи са значително по-малко.
отговорСигнализирай
57
Анонимен преди 6 години
812
"Висока скорост"!!!Преди 1989-та разрешената максимална скорост в населените места беше 60 км/час (сега е 50 км/час), а по Цариградско шосе в София беше 110 км/час (сега е 80 км/час). Катастрофите очевидно бяха доста по-малко, а броя на движещите се коли според мен не се различаваше много от сегашния им брой, въпреки че сегз изглеждат в пъти повече заради задръстванията, която на 90% са резултат на лошата организация на движението в София.
отговорСигнализирай
56
Анонимен преди 6 години
112
Как да се шофира в БГ като няма ред и оправия в цялата държава. КАТ като заработи и какво? Като няма адекватна регулировка на движението. Може ли на главен път да сложиш ограничение 60 и 40? Може ли главен път да минава през центъра на населените места? И от какъв зор като се минава покрай капанчето на бай Кольо и има знак 40. И кой е разрешил да се направи кръчма току на главния път. Отбивка селски път и хоп 60. Пробвах от София до Варна по правилата на 100% и пътувах 450 км. повече от 12 часа.
отговорСигнализирай
55
Анонимен преди 6 години
112
В държавите, в които правилата се спазват, шофьорите са убедени, че ако направят нарушение, НЕИЗБЕЖНО ще бъдат санкционирани за това нарушение и не правят нарушения. В България е обратното - всеки шофьор знае, че КАТ не работи и каквото и нарушение да направи, няма да има санкция. Само ако стане катастрофа, КАТ се появява и пише грешни причини за катастрофата. В това е проблемът за България, а българските шофьори са доста внимателни и възпитани шофьори, колкото и да не им се вярва на нихилистите
отговорСигнализирай
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години