IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Идват ли старите германски дизели у нас?


Обратно в новината

Коментари Коментари

74
до 74
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
това което се опитваш да е обясниш е че е по добре да се живее в нова палатка от колкото в стара монолитна къща .... Как да ти се вържат хората?!?!?!
отговор Сигнализирай
73
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 7
Карайте си втората ръка немски покойници, и си мислете че сте постигнали върха в живота. До там стигнахте, да твърдите, че немска кола на 500 хил.км е супер добра, та и по-добра от нова :) Аз не мисля така и се опитах да отклоня някои хора от стремежа към клошарство, но нейсе...
отговор Сигнализирай
72
не ги мислете
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
Немците не ги мислете,имат си добър обществен транспорт,имат си икономика,каквито и забрани да решат да сложат няма да са в техен ущърб!Но когато решат да стимолират индустрията си и да лобират тези забрани да важат за целия ЕС за да си продават новите коли,ей тогава в БГ не знам какви ще ги вършим!Нито добър ЖП транспорт,нито добър автобусен транспорт,нито доходи поне 40% от автопарка да бъде подменен!
отговор Сигнализирай
71
Обективен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Продажбите на дизелови коли в Германия разко са спаднали в последно време, така че едва ли ще са чак толкова много старите дизелови коли за продажба, съответно и внесените стари коли в България. Според мен за България в друго е проблема при вноса на стари коли - искат им прекалено висока цена и това преорентира хората към още по-стари коли или да продължат да си карат сегашната стара кола. От всяка кола внесена от Западна Европа, търговеца иска да спечели много пари.
отговор Сигнализирай
70
до 68
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
Явно ти не си минавал през Германия, аз тук живея!!! :-) :-) :-) :-)Тези легенди че карат с по 200 нон стоп ги разправяй на две ракии довечера!Магистралите вече са толкова натоварени, че на много места и с 100 не може да се кара!!Постоянно има ремонти за да разширяват!И повечето хора си карат със 120-140!Виждал ли си километрично задръстване на 4 ленти в една посока - ей така заради трафик,не заради катастрофа!Аз го виждам всеки ден!И TUV в Германия все още си е TUV!Не ми обяснваш как тук!!! :-)
отговор Сигнализирай
69
Dido
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Абе тия хубавите дачии дето с някоя екстра струват по 25 - 38 000лв, като им изтече гаранцията каква им е остатъчната стойност?? За един приятел питам .... Или на петата година е по изгодно да я разглобиш на части и да я продаваш на таксиджии ..... ако изобщо части втора употреба от тези "коли" могат да се използват ......
отговор Сигнализирай
68
Забрани
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
През 2021 година вероятно вече ще има поредният нов Евро 7 и за да снижат нивата на NO2 и CO2, немците ще трябва да забранят всички коли от преди Евро 7 - както дизеловите, така и бензиновите, което означава срив в икономиката им.
отговор Сигнализирай
67
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 12
62, явно не си минавал дори през Германия. Там на аутобана със 120-140 не се кара... По някои магистрали нямат ограничение на скоростта!!! Не карат кола а летят ниско. Фаровете зад теб докато гинвидиш, вече му виждаш задните светлини. За това ти говоря. А и легендата за добрия немски стопанин отдавна не е в сила. Много често чака да му се обадят от сервиза, за да иде да смени масло. Подсещането на таблото не го бърка нииак... Те са консуматори. Кара кола, взима и здравето и се мята на следващата
отговор Сигнализирай
66
Забрани
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Сега в Германия говорят за дизеловите коли, но след 3 години през 2021, когато ЕК започне да ги глобява и за въглеродния двуокис, други ще ги заговорят. Тогава ще се чудят какво да забраняват - бензиновите замърсяват повече с въглероден двуокис, а дизеловите повече с азотни оксиди. Няма да могат да забранят на 90% от населението да не си ползва колите. Сега даже и дизелвоите коли все още не могат да достигнат нива под 100 г/км СО2 и са някъде около 104-109 г/км (бензиновите 120-150 г/км)
отговор Сигнализирай
65
до Мен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Имам автовози,от време на време транспортирам нови дачии от Румъния до дистрибуторите в Италия и от там карам коли втора ръка за България.Не веднъж се е случвало да връщат цели автовози от Италия дори без да са ги разтоварили.Само като отворят вратите и падат уплатнения,немогат да ги запалят да ги свалят,трагедия пълна!Със 10годишни мерцедеси втора ръка такива проблеми не съм имал!Та, хвали ми дачия...аз си карам мерцедес, пък нека ми е гадно!
отговор Сигнализирай
Новини