IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Идват ли старите германски дизели у нас?


Обратно в новината

Коментари Коментари

44
Бръм
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
Стига спорихте кое Евро от коя година.... Няма такъв филм малко карана кола от Западна Европа било то и на 3-4 години, тия са между 200 - 300 000 км. Ама тук ги продават на по 90 - 115 000 :) Знаете ли на 300 000 км дизел къме му е отишло Евро 6 и с какво желание бай Георги ще даде 4 000 лв. за нов кализатор да нов внос дизел, запазен, като нов :)После Б.Б. ще се сети като с ЧЕЗ че някой нещо продава и виж сега какво да правим за да ограничим вноса.... ама късно....
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
защо дъстер, защото това е единствената Дачия, която прилича на кола. Аз все пак си карам вътре семейството и не ми трябва да такси или разнос на багаж
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
До Менновият Duster, прилично екипиран отива над 40к, за 15 ще си вземеш едно купе на колела за нивата. За 20 си купуваш 3 годишен немски дизеляк, малко протрит...и е абсолютно вярно, че ако подменим автопарка (който е евро0) със старите немски дизели, които са евро 4 или 5 (доколкото гледам възрастта им), само ще си подобрим положението :)
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Цитат: Старите дизелови автомобили в Германия са на средна възраст между 7 и 14 години.*Евро 4 е от 2005/2006Евро 5 е от 2009/2010 Евро 6 е от 2014/2015* Коли между 7 и 14 годишна възраст са с Евро 5 или Евро 4, а 14 годишните са с Евро 3, като и това не е сигурно, защото големите прозводители пускат моделите по даден стандарт 1, 2 или 3 години преди въвеждането му. В Германия за стари са обявили колите които са преди последния стандарт - Евро 6. т.е. колите над 3 годишна възраст.
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Нямам нищо против 10 годишния мерцедес на 300-400 хил. реални, но мерцедеса и на 20 лазарника има скъпа поддръжка. Дачията като здравина е доказала се кола, а и поддръжката и е много по-изгодна. Да не говорим, че като нова, първите 5 години сменяш само консумативи и караш.
отговор Сигнализирай
39
Бенц
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 9
До Мен, колега ти наясно ли си , че 10 годишен Мерцедес е по здрав от 2 годишна Дачия
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
Не е по темата, но само да вметна за информация относно "кожения салон". Та, прехвалената алкантара - високия клас кожа за тапицерия, е чисто и просто изкуствена кожа+много реклама. Дори не е сред най-скъпите изкуствени кожи. А за Дачията съм съгласен напълно.
отговор Сигнализирай
37
Shark
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Че те и сега са си тук, и отдавна са тук. Тепърва щели да идват, божеееее..........!!!!!!!!!
отговор Сигнализирай
36
1
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 8
Дами и господа, повечето хора в Бг карат коли на по над 20 години. Тези коли са без катализатори, ДПФ филтри и така нататък. Може вноса на евтини "стари" дизели от Германия да ни се отрази добре.
отговор Сигнализирай
35
Мен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 13
До П.ПетровТова за стандарта не е особено вярно - една нова дачия и то с доста екстри е около 15, за 20, колкото е премуим таралясник на 10 години взимаш супер прилична чисто нова кола с евро 6 и гаранция 5 години. Обаче на гъзара му е под нивото да си отваря задните джамове с ръчка - иска ел. и кожа протрита от немски ***....
отговор Сигнализирай
Новини