IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Идват ли старите германски дизели у нас?


Обратно в новината

Коментари Коментари

64
Бенц
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
До Мен:Ей Мен, щом веднъж годишно сменяш масло, си ми ясен колко километра изминава твоя автомобил, на който всеки 30 хил. трябва да се регулират клапаните. Е при теб ще е на 2 години! За това си купил румънски сандък, на който дори Ел. Инсталацията дефектира.
отговор Сигнализирай
63
до Обективен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Не знам как може да се обективен като си неинформиран. Прочетет малко и немски източници за да разберете за какво става въпрос,а не да слушате бг "експерти"!Забраните,които дори няма да се въведат във всички градове,ще важат за централните градски части!Ако не знаеш,в Германия индустрията не се намира в централните части на градовете!
отговор Сигнализирай
62
Реалист
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Май се вдига по-голяма пушилка, отколкото релно ще има забрани в Германия. Забраняват движението на дизелови коли по две улици в някакъв немски град и нашите новинар пишат: "Забраниха всички дизелови коли навсякъде в Германия. Старите им дизелови коли ще залеят България." Решението на съда още нищо не означава. Немците не са готови за такива забрани.
отговор Сигнализирай
61
До 54 и 56
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Вие какви коли карате бе хора?!?! На магистрала с 140 км/ч среден клас автомобил от последните 5-6 години е на 2-2500 оборота!Какви най-горни граници на натоварване?!?!Ако карате дачия с двигател 0,9 - да,ще е в максимални граници на натоварване!И не казах,че в Германия колите се износват по малко!!!А че е така на дълъг път по хубави пътища!!В града при чест студен старт и незагряване на двигателя той се износва в пъти по-бързо!Четете малко,научете нещо - тогава пишете!!!
отговор Сигнализирай
60
Мен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 6
До БенцБягай тогава да си карап миризливия мерцедес, пък нас с дачииките не ни мисли, поздрави на монтьорчето във вмирисания гараж, което виждаш 3 пъти в месеца. Ние с пластмасовите коли ходим веднъж годишно за смяна на консумативи...
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Немците бъркат и не са си направили добре сметката. Сега ги глобяват за NO2, а от 2021 година ще ги глобяват за CO2. С NO2 дизеловите коли замърсяват повече от бензиновите, но с CO2 е обратното - бензиновите коли са по-големият замърсител. По сегашната немска логика, днес спират дизеловите коли, а след 3 години спират и бензиновите, което просто няма как да стане.
отговор Сигнализирай
58
Бенц
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Честото стартиране на студен двигател го износва, за това автомобили които се карат на двойна езда издържат на по дълъг пробег, ограмотете се малко!
отговор Сигнализирай
57
Ибективен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Сложен е въпросът с колите в Германия. Първо там, много хора отиват с кола на работа. Ако им спрат колите, какво правят? Градският транспорт няма да може да ги поеме, а пеша или с велосипед не става - обикновено работят доста далеч. Примерно, в Дюселдорф и Шутгарт, около 61-66% от хората, отиват на работа с кола, а в София около 25%. В тези два града пътуват средно около 14-15 км, за да стигнат до работата си, а в София средно 9 км. Спират дизеловите коли и половината работещи увисват.
отговор Сигнализирай
56
popa ot razgrad
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
те оттдавна вече са у нас...
отговор Сигнализирай
55
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 6
Пълни щуротии. На магистрала мотора работи в най-горните граници на натоварване. Как така не се износва? Напротив! Айде малко се ограмотете па после давайте мнения.
отговор Сигнализирай
Новини