IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Е-автомобилите еко, а? Нека не се самозалъгваме!


Обратно в новината

Коментари Коментари

36
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
А колко вредни вещества се отделят при рециклирането на батериите ?А колко още ток ще трябва да се произвежда ако всички МПС станат електрически ?
отговор Сигнализирай
35
ззз
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
Имаше едно предаване на скоро за вятърните генератори, в което показваха че ресурса на един ветрогенератор е не повече от 7 години, за се изплаща са мин 10-15г. Т.е. даже и теоретично, няма как да стане на печалба - никога!За соларните панели положението е малко по-добро и с най-новите модели има някаква надежда за известна рентабилност, но основният проблем е бил и остава батерийте - там нещата бяха , са , и остават трагични и напълно безнадеждни - поне в обозримо бъдеще.Всичко с тях е лъжа!
отговор Сигнализирай
34
sante_dog
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 5
Хммммм, а колко екологично е производството на един автомобил с ДВГ? Защото тук сравняваме производство с експлоатация. Да сравним и двете - производство на един Е-автомобил и експлоатация за 20 години и производство на един Дизелов автомобил и експлоатация за 20 години?
отговор Сигнализирай
33
bonto
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
Поредната статия пълна с неверни данни и измислици. Първо никой не споменава за вредните емисии при производство на автомобилите, които масово използваме сега. Никой не виждам да споменава вредните емисии при произвеждането на горивата за тях. Също така обработката и пречистването на такива емисии в заводите е доста по-контролирано от колкото на пътя.Тва с Германия пък е пълна порнография. В интернет има данни бе хора четете. 30% изполват възобновяема и толкова и въглища.
отговор Сигнализирай
32
юбералес
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Тази година в Лауфенберг (Швейцария) Ауди пуска първия в света малък модулен завод (350 м2 с три контейнера) за производство на синтетичен дизел. Ще се използва ВЕИ от ВЕЦ намиращ се в Лауфенбург. Производство на 200 000 л дизел, 200т. парафин и 3.2млн. квтч пара, като за целта ще се консумира 8.7млн. квтч. ел. енергия. Така че все повече статии ще четем като днешната. ДВГ ще го бъде.
отговор Сигнализирай
31
Иван
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 6
Има принципна разлика между производстовото на електромобил и използването му - не е задължително да става в една страна и дори в един географски регион. Първото може и да не е толкова екологично, но използването му определено е.Колко неекологично е производството на определено к-во петролни деривати, например? И колко неекологичен е транспортът им по света?
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 9
as ne iskam takava kola, dori i podaryk. shte ia chakam da se pylni 10 chasa i shte me vozi samo 200 km, a i dali, ako otivam v planinata ili pri zadrystvane po svetofarite. Aide tia deto ni gi natrapvat da si kupiat takiva koli, AMA NIAMA. Omryzna mi ot takiva politicheski gluposti
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 8
Много се изнервиха някои коментатори като споменахме за ВЕИ в Германия. Колкото и да се нервирате, една трета от произведената енергия в Германия е от ВЕИ. Хората затварят ТЕЦ-овете и АЕЦ-овете и строят ветропаркове. Само за 2016 броя на зарядните станции използващи възстановяеми източници на енергия са увеличени с 27% и са достигнали 7400. За 2017, увеличението е с 40% и тези станции са над 10 хиляди.
отговор Сигнализирай
28
до 29
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Малко по-малко от тези да се изработи и електромобила. Защото медта в проводниците си е второто най-мръсно производство, да не говорим за останалите детайли. Докато алуминия за ДВГ и СК е над 70% рециклиран ( при медта % е под 40%). Не разсъждавайте. Това се знаеше далеч преди да се оповести. Все едно сега да не е ясно защо се атакуват дизелите. Ами харчат толкова малко, че обезсмислят газифицирането на бензиновите автомобили при употреба в извънградски цикъл. Е някой трябва да купува горива.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 7
А колко вредни емисии са отделени за производството на един двигател с вътрешно горене и на скоростната кутия? Колко вредни емисии са отделени за добива, транспорта и рафинирането на Петрола и след това транспорта му до бензиностанциите?
отговор Сигнализирай
Новини