IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Е-автомобилите еко, а? Нека не се самозалъгваме!


Обратно в новината

Коментари Коментари

26
до ТЕЦ
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 7
Това че Германия ги има инсталирани тези мощности, не означава че те доставят тока. Тока и в момента си се доставя основно от ТЕЦ-ове, а вентилаторите и слънцето не са постоянни и добавят само енергия. Големия бум им беше когато държавата субсидираше монтирането на панели и вентилатори. От години вече не е така и доста фирми глътнаха вода. Сега отново строят ТЕЦ-ове и с половин уста пак говорят за АЕЦите.
отговор Сигнализирай
25
ТЕЦ
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 11
Авторът ,Златко Желев,пак да провери тока в Германия как се добива основно,да провери експанзията на соларни полета,ветрогенератори и морски генератори на ток от вълните и да ходи да си го набие.Също така може да провери а Холандия и Дания и да не пише тотални глупости.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 12
Повърхностна и плитка статия
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 7
"""В Германия токът, който тече в мрежата, е произведен основно от въглища или природен газ"""да, ама не, 35% от ел. енергията в Германия е произведена от вятър, слънце, вода, биомаса и т.н.Освен това повечето зарядни станции за електромобили в Германия използват зелена енергия.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 6
В Норвегия всичкия ток се произвежда от ВЕЦ. За това почти всички коли там са електрически. На колите с гориво данъка при закукуването им е 100% върху цената. А на електрическите няма данък.
отговор Сигнализирай
21
ochevidec
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
North sea se zastroiava s viatyrni fermi ot 2010. Edna ferma ima sredno po 80 wind turbines plius edna podstancia s edin ili dva transformatora. Germany, Denmark i Netherlands sa zastroili veche 30 procenta ot morskite si chasti. Do 2030 shte e zastroeno vsichko v North sea. DONG e vodeshtata kompania v tova. Veche desetki fermi proizvejdat tok v Severno more. Kato Angliiskata London Arrray 1 i 2, s 120 viatyrni turbini i dve podstancii v moreto.
отговор Сигнализирай
20
Rugby
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 5
До 17. Братчеда,ти май не си много умен.Никъде в статията не се казва,че производството на автомобили с ДВГ е безвредно.Хората ти казват,че само батерията на електрическата кола,коства на природата толкова вредни емисии,колкото един обикновен двигател изхвърля за 200 000 км.Аз бих добавил и тока,с който се зарежда след това,обикновенно от невъзобновяеми източници,и средствата, които се изразходват за рециклиране на батерията след края на жизненият цикъл...
отговор Сигнализирай
19
Бре
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Още малко цифри за въглеродния отпечатък при традиционните автомобили.6 тона CO2: Citroen C117 тона CO2: Ford Mondeo35 тона CO2: Land Rover Discover
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 6
Сметка за наивници !Автора на публикацията сравнява само производството на батериите наЕ-автомобилите (които са все още в начална фаза) с изхвърлените газове на съвременните автомобили и с това приключва.А към това трябва да добави и отделените вредни емисии за производството на тези автомобили, тяхната подръжка, добива на петрол, транспорта му, рафинериите, мрежата от бензиностанции и разходите по тях, шума който също е вреден и т.н...!
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 9
Ама това някои хора много отдавна си го знаем и се подхилкваме на свещената простота на овчата и краварската маса. Щото не се информираме само от "западни" източници.
отговор Сигнализирай
Новини