IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Мръсните дизели: Проблемът се мести от Западна към Източна Европа


Обратно в новината

Коментари Коментари

59
АЗ
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
Също мисля,че основният проблем е пренаселването.Слабата икономика концентрира населението в няколко големи мегаполиси.Така е в много държави в Африка.Но защо се концентрираме в дизелите.Това ли е новият враг.Бензиновите цапат не по малко.Точно техен продукт са фините частици с диаметър под 2.5 микр.Ами това дето се намалява пропускливостта на вече създадени булеварди-"Константин Величков",бул.БЪЛГАРИЯ..Ами блокиране на бул"цар Борис 3".Там вече 2.5 г се прави метро..
отговор Сигнализирай
58
JJIvanov geolog
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Вчера правих тестове за увреждания на пътища в Англия. Има тежки увреждания по всички пътища от високо вредни радиоактивни фарове led,xenon halogen laser/инсталирани вместо доказано безвредни жълтиПреоблъченит е обеми с е пълнят с остро токсични канцерогенни газовеВ град с добре запазена бисофера успях д анамеря на LONDON road само един обем около разлом в който имаше миришещи токсични газове.Биосферата чистеше останалите бързо.
отговор Сигнализирай
57
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
до 55 : 30-40 лева ти си връзва акумулатора на година . 130-180 лева за една батерия - 3-4 години живот .
отговор Сигнализирай
56
Лимонад
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 6
Проблемът не е в автомобилите, а в пренаселването. Заради него има задръствания, заради него всички сме на 1 място и на квадратен км замърсяваме повече... така природата сама се чисти по трудно. Ако София беше х4 като територия - нямаше да има нито проблем със задръстванията, защото заетите в момента пътища от коли щяха да са празни, нито проблем със силното замърсяване, защото движението ще се улесни и разреди. Ще има терен за нови строителства, инвестиции, пътища и т.н ..
отговор Сигнализирай
55
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
До АнонименБрат, откъде ги намираш акумулаторие по 30-40 кинта? Кажи да си купя 10 че ми е важно
отговор Сигнализирай
54
Наблюдател
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Мийте улиците за какво плащаме платено зона данъци ????
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 6
Западнал автомобил не купувам. Купуван само автомобили от реномирани марки. Маздата ми не е произведена в Турция както много от немските модели. Въпреки че маздата ми е дизел двигателя няма нищо общо с немските двигатели. Рабоотя в сервиз когато замеря немски двигател и ги сравня с Японски разликата е шокираща. Немският двигател излиза извън скалата на апаратурата по вредни газове, докато Японският е под нормата и влиза в минус. Защо е така защото немците правят колите си в Турция.
отговор Сигнализирай
52
66
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
вдигнете стандарта на живот и заплатите като на белите хора .и спрете с израза ''неси заменим и като нети харесва имаи други
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
До Анонимен 45в зората на демокрацията искаха бантустанеца да мине на жилища под наем - нещо не се получи, но сега пак са се сетили!
отговор Сигнализирай
50
Пустиняк
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 7
Тъй, тъй! Трябва да има двоен стандарт, защото нашият сънародник отдавна е избрал второто качество, а ако може би избрал и десетото. Само да е евтинко, а после да може да псува по скапания таралясник, който е купил. И нещата отдавна не се свеждат само до недоимък. Във всички сфери на живота, бг човечецът избира ***, заради цената. Това се е превърнало в национална черта. Една качествена баничарница е трудно да намериш в София, почти всички продават ***, заради цена. Сорос е виновен, хаха
отговор Сигнализирай
Новини