IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Мръсните дизели: Проблемът се мести от Западна към Източна Европа


Обратно в новината

Коментари Коментари

29
комина на ТЕЦА
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Щях да забравя в нашите пунктове колата не минава газ анализатор на това гориво с което ти караш примерно газ или метан ,а минаваш на бензин ... защо е така --става въпрос за бензиновите автомобили..Няма екология бе ! за кинти става въпрос ! Ако става въпрос за екология кръстовищата ще са на две нива и няма да има задръствания , автомобила пуши най-много при тръгване , при тези задръстени градове сме си живи одушени.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
"А какво ще правят с дизела произвеждан от рафинериите?"Рафинериите ще намалят производството му постепенно според търсенето. С бензина ще стане същото.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Интересно селскостопнската техника е изцяло на нафта .За тях нещо ?Или трябва да купуваме комбайни на бензин ?
отговор Сигнализирай
26
неверник
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
А какво ще правят с дизела произвеждан от рафинериите?
отговор Сигнализирай
25
киро
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Стига с тези дизелови автомобили ве... същата *** история като с ЕС инициативата за снимки на човешките карантии по кутиите на цигарите. Болна история.Един среден контейнеровоз на Маерск гори 16 тона дизел на час. Това как ли ще го решат!?Или и на тях ще им сложат изискване за Евро 6?Бедна страна сме, хората карат коли н-та ръка.Докато има пазар и липсва регулация, ще внасят всякакви каручки. Бизнес му казват.София зимата прилича на Перник лятото. Горят се въглища, гуми, дърва... мъгла.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 8
Трябва да ни дадат гратисен период от 6 месеца и да си сложим нови катализатори. Моята кола има такъв, но безспорно е изфирясал.Но като цяло трябва да се върви към отпадане на дизелите, а след тях и на бензиновите коли в следващите десет години.Колите замърсяват, но в София най-вече замърсяват печките, камините и безобразното горене на всякакви отпадъци в ромските махали.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
Веднъж им пълните гушите като им купувате ***, втори път като им плащате скъпите данъци, ГО и трети път за постоянните ремонти..., Винаги ще бъдете на загуба, а те на печалба!
отговор Сигнализирай
22
До 18
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Много отдавна вече има технология за производство на синтетичен петрол, но е много по-евтино естествено директно да се добива. Не знам какво е това еко камиони и фериботи, но при тях дизеловия двигател няма алтернатива и скоро няма да има.
отговор Сигнализирай
21
комина на ТЕЦА
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Всичко е до МОМЕНТНОТО състояние на автомобила --- карам кола на 10 г. на метан със скапани гумички на клапаните пуши та се не трае..какво като е екологична на метан ???? Тая била такава оная била еди си каква си --отиваш на пункта минаваш газ анализатор и те спират от движение ако си нарушил някакви норми --те ще кажат какви са . Да ги направят / нормите / едни и същи -- старата лада на едни ,евро 3 с едни норми евро 5 на други --това е една бъркотия... или колата става или не я караш !
отговор Сигнализирай
20
до 11
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Ще се усети, често вървя покрай някой булеварди.Обясни ми как може да минат 100 автомобила и да си вървиш наперено и на един задвижван от реактивна тяга (пушек като от ракета) да се задавиш и да прериташ?Т.е има точно определени автомобили които трябва да се спрат от движение и този фактор ще отпадне. След това ще остане сандъчката да мие булевардите, че след зимата инициативата не съм виждал ново миене....
отговор Сигнализирай
Новини