IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Мръсните дизели: Проблемът се мести от Западна към Източна Европа


Обратно в новината

Коментари Коментари

49
До 45
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Казваш да си направим автомобилно ТКЗС.
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
До 43 : Има и Фабия , Дачия , Авео и т.н. за по 10-12 лева на ден . С винетка , ГО , платен данък и т.н. Сипваш гориво и караш .
отговор Сигнализирай
47
До 44 АЗ
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Защо трябва да се изравняват?Май не знаеш и че при един и същи евростандарт, например ЕВРО 6, има различни категории с различни изисквания за замърсяването. Първо се делят на бензинови и дизелови, а в същото време се делят грубо казано и според теглото на автомобила. За товарните над 3,5 тона има стандарт само за дизеловите. То за България всичко това е безмислено, защото колите замърсяват много малко - в София замърсяват между 0% и 12% от максималните норми за различните видове замърсяване
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 0
да попитам знаещите, запаленото сметище което замъгли магистралата на колко автомобила се равнява?
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Ами то нали това е целта, да минат хората на коли под наем респективно автономни автомобили, защото ще е по-ефективно, а не автомобилите да стоят 90% от времето пред блока и да се плащат един куп пари. Но у нас кога ли ще стане, пък и имам съмнения че държавниците ще се "изхитрят" пак как да дерат кожи и тотално да опорочат идеята.
отговор Сигнализирай
44
АЗ
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
АНОНИМЕН,Как мислиш да се изравнят нормите за замърсяване при автомобили с различни евростандарти.Ако се вземат за норма ЕВРО 6 например никоя от предишните няма да ги покрие,следователно няма да мине технически,следователно няма да се движи.И тогава ще карат коли само сети се кой.Другите ще ги сочат с пръст и ще им се "радват".
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Днес се загледах в рекламите на коли под наем . Има оферти за една седмица за 100 лева за ситроен с3 и форд фиеста за сто лева . За по-висок клас -150 лева на седмица . Има възможност и за промокодове и явно цената ще падне още . То при тези цени вече се замислям дали вместо да имам автомобил , да плащам 300 лв. ГО , 200 лева данък , 30-40 за акумулатор , 150-200 за кабели , свещи, масла , и т.н. 80 лева за два пъти смяна на гуми , и всякакви допълнителни ремонти , да си вземам под наем !?
отговор Сигнализирай
42
Мда
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
така се чисти наред, изсипваш *** си на майната си и вече е чисто.
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Основният проблем на дизела е че е по-икономичен.
отговор Сигнализирай
40
Класацията
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
Класацията по замърсяване при колите е следната:Най-много замърсяват електрическите коли, после бензиновите и най-малко дизеловите коли. Разбира се при електрическите има особености кога с колко се замърсява, но това е реалността.
отговор Сигнализирай
Новини