IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Мръсните дизели: Проблемът се мести от Западна към Източна Европа


Обратно в новината

Коментари Коментари

39
55555
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
До АнонименВъпросът е, че при нас са 95%.....
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Мрън мрън, та мрън мрън. Като ми измислят как с тия доходи да карам електричка - нямам нищо против.Ама се очаква по доходи да се изравним със средното на ЕС в периода около 2370-та/2410-та година при тия темпове. До тогава да не ме закачат. Германеца има пари - да си кара електрички. Талянеца има пари - да си кара електрички. Французина има пари - да си кара електрички. Ние тука сме бедни мишонки и ще си пердашим на дизел.
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
С катализаторите проблемът е в това, че се крадта, а МВР нищо не прави. Никой няма да си купува по два катализатора седмично, защото му ги крадат. Отделно, че е доста скъпи за българските доходи.
отговор Сигнализирай
36
комина на ТЕЦА
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Истината е ,че екологията върви с доходите-- при нас е натралена екология / насила със глоби / е ние ще и намерим цаката !!!
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Голямият проблем в световен мащаб е въглеродния двуокис, т.е. бензиновите автомобили, а не азотните оскиди, т.е. дизеловите коли. Азотните оксиди са проблем само в някои много гъсто населени градове на Германия.
отговор Сигнализирай
34
нелоялна конкуренция
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
проблема е че немските коли са най-продаваните и търсят начин да спре това .
отговор Сигнализирай
33
Комина на ТЕЦА
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Да ви кажа нов катализатор на стара щайга не се слага защото е много скъп и двигателя ще го запуши много бързо ... така че при по износен двигател не е удачно да се сложи нов катализатор / по добре при познат в ПУНКТ /
отговор Сигнализирай
32
Факт
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
В България колите, в т.ч. и личните коли, са значително по-малко на човек от населението и се използват около 20 пъти по-малко в сравнение с Италия и около 15 пъти по-малко в сравнение с Германия. Казано по друг начин, в България на човек се падат между 30 и 60 пъти по-малко изминати километри от личните коли в сравнение с Италия и Германия. В някои градове на Германия имат проблем с азотните оксиди, а в България няма проблем с замърсяване от колите.
отговор Сигнализирай
31
Я па я...!
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Да кажем" Добре дошъл" на стария дизел.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
До до 11 20Абсолютно съм съгласен с твърдението, че около булевардите миризмата и пушека не е за дишане, но коментара ми е, че се обвиняват автомобилите априори за виновни за замърсяването без да се отчита, че те причиняват около 3% от общото и точно това ме дразни.
отговор Сигнализирай
Новини