IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Такса "Задръстване" – трафик регулатор или пореден експеримент?


Обратно в новината

Коментари Коментари

54
Край
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Глупостта и бедността вървят ръка за ръка.Като карат бракувани коли бедните по богати ли стават или само започват да приличат на богати.
отговор Сигнализирай
53
jj
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
"Експерти настояват за увеличаване на платените зони за паркиране"Ами то експертите са основни данъкоплатци. Затова каквото искат експертите - това ще става.
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
До 40Погледни си първо правописа, после коментирай !? бУлшинството !?
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Според данните от последното преброяване през 2011 година, хората в София имат 262000 коли - 47% от домакинствата имат кола. Повечето хора рядко ползват колите си през работните дни на седмицата, а в почивните дни, обикновено я позлват за пазар или за излизане извън София. 81,8% от хората в София отиват на работа с градски транспорт, а около 11% отиват на работа пеша. Въпреки това има задръствания. Причината е очевидна - изключително лоша организация на движнието и паркирането.
отговор Сигнализирай
50
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
А такса k**тен срещу подобни говорещи в ефир недоразумания кога?
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Супер, нека стане скъпо. Нека за разширят синята и зелената зона. Нека за повече от 1 кола на домакинство в София се плаща много, много повече. Аз съм "за". И аз карам и аз плащам и аз паркирам. Просто като е евтино за всички, стоят един куп неизполвани автомобили по улиците и прекарват 95% от времето спрели на едно място.
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
ОчевАдно е, че тези нямат познания и опит, за да казват какво трябвало да се направи в София. Защо не се опитат да видят как във Виена например са решили въпросите с движението и паркирането и защо във Виена въпреки значително по-големият брой автомобили и значително по-интензивното движение, почти няма задръствания? Проблемът е, че даже и да видят как е във Виена, тези няма да го разберат. За тях всичко опира до нови такси и глоби, това е разбираемо за тях.
отговор Сигнализирай
47
......
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Какъв е тоя некадърник бе .Тоя не знае какво се случва.
отговор Сигнализирай
46
???
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Първо, тези на са експерти, а журналисти и дървени философи.Второ, кой им е платил да публикуват такива твърдения?Трето, кога най-накрая експертите по организация на движението и паркирането ще запчонат да решават какво да се прави в София?
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Кметовете и централната власт задръстиха градовете. Те са виновни за задръстването със сгради и тесни средновековни улички. Санкциите трябва да са към кметовете и министрите, докато не разрешат проблема със задръстването. От широки улици, паркинги и зелени площи "сътвориха" средновековни градски улички и средновековни наблъскани и съединени сгради. Решението е да построят безплатни подземни паркинги или да отчуждят "сътворението" си и да върнат парите на строителната мафия, които са взели.
отговор Сигнализирай
Новини