IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Новите коли все по-често са клиенти на монтьорите, защо?


Обратно в новината

Коментари Коментари

47
А дали е така кой да
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
От една страна звучи правдоподобно, но от друга за 2020-та година продажбите на нови автомобили (според региона) са паднали с 20-30% , което ще рече че по-стария автопарк е по-поддаващ се на аварии и ремонти.СЪЩО ТАКА заради по-ниските доходи много хора спестяват от дребен ремонт и след това си докарат на главата по-сериозен проблем.
отговор Сигнализирай
46
Г.Георгиев
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
До СъветЕ ту хубу че не каза че е на 1 год и само консуматив си сменял :)
отговор Сигнализирай
45
Панов
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Цитираният двигател 1.6 бензин "Принс" е мъртвороден, както 2.7 хди, както 2.2 дци, и купища немски двигатели. В мобиле е пълно с коли с посочените двигатели, и всичко е моторшаден. Истинските двигатели са вече кът, но все още ги има на сравнително нови иначе френски коли. Не са малко, но определено 250000 са абсолютно нищо за тях. Кола от среден клас нагоре с по-малко от 2 литра двигател, просто трябва да бъде подминавана/продавана без жал, както и такава без хидравлично окачване.
отговор Сигнализирай
44
Механик
преди 3 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Всички вече знаем, че автоиндустрията вече прави коли, който да изкарам 5 до 10 г. макс, след което да я върнеш и да си вземеш новия модел. Не им е изгодно да правят здрави коли като едно време, защото като си купиш пасат комби 89 на младини още си го караш и не си купуваш нова кола ...
отговор Сигнализирай
43
Милен
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Пълни глупости. От 20г чувам едно и също от майсторите. 2003г ми казваха да не си купувам моноинжекция. 2010 ми казваха, че колите след 2000 не ставали. Сега 2021-ва, тея след 2010 не ставали :) Понеже много обичам разбирачи си купих чисто нова кола 2014г. (от тея с пластмасовите части). Тази година става на 7г и в сервиз е влизала само да и сменят маслото. Та така... купувайте си 10г кошници да не се чупят...
отговор Сигнализирай
42
Варналиев
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
"Карайте стари бракми," демек .Много мъдри са тъ.пирите от сервизите, същите яланджии(лъжци) , като автоджамбазите. Нямат хабер от нови коли, пък и , като се наядат, ги мързи да бачкат. Един колега им повярва и си купи 20 годишна Вектра. Лимка, пушка...беше една седмица, а сега всяка седмица - нов проблем. На тъпана ли да вярвам, или на ...
отговор Сигнализирай
41
1
преди 3 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Най-лошото е, че като смениш частта тя е пак същият ***. От 7-8 години насам колите са така. Има и изключения, но са малко. Казва се за незапознатите "planed obsolescence".
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
А пък аз карам КОЛЕЛО.
отговор Сигнализирай
39
Съвет
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 7
Изобщо не съм съгласен а и автомобилите втората употреба са на по многостотин хиляди километра със многократно връщан километраж особено италиянките. Най добре е винаги новото макар и по нисък клас. Аз карам БМВ ново закупено преди 5 г. и до сега само смяна на консумативи за 85 000км.
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
В обикновените сервизи не обслужват нови коли, защото те се обслужват в специализирани, поне докато са в гаранция. Така, че кой монтьор има интерес, да си купите кола, която няма да обслужвате при него с неоригинални части. Смених акумулатора на 15 годишно бмв - беше си още заводския. В сервиза ми казаха, че сега са сменили на 4 годишно бмв. Но въпреки всичко втора употреба кола е въпрос на късмет, а нова на възможности.
отговор Сигнализирай
Новини