IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Новите коли все по-често са клиенти на монтьорите, защо?


Обратно в новината

Коментари Коментари

17
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Електрониката не е била по надеждна от механиката!
отговор Сигнализирай
16
Огледалото
преди 3 години
Харесвам 39 Не харесвам 6
Това се отнася и до нас хората, едно време хората са били по-здрави и щастливи, не са яли химикали и модифицирани храни.Здрав народ, 9 милиона. Сега народа е болен, виси по болниците, така както и колите по сервизите. Едното води другото след себе си, няма нищо случайно.
отговор Сигнализирай
15
Закари
преди 3 години
Харесвам 12 Не харесвам 44
В България още живеете в 20-и век и си мислите, че вечно ще имате коли. Навсякъде в прогресивните страни в Европа градовете стават все по-зелени и ориентирани към пещеходци, велосипеди и ел. тротинетки. Като няма къде да си карате колите сами ще слезете от тях.
отговор Сигнализирай
14
Чичо Митьо
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 14
До Вуйчо ВаньоТи си най-големия разбирач, спор нЕма.
отговор Сигнализирай
13
Вуйчо Ваньо
преди 3 години
Харесвам 49 Не харесвам 6
Има негласно споразумение между производителите да се свали рязко качеството и то е още от миналия век.Изведнъж всички в средата на 90те започнаха да слагат пластмасови фарове. Ангренажната им верига като женска гривна, да не говорим за десетките модули, които горят като кибрит.Забележете колко се обезличиха.Преди и децата знаеха кое е опел,кое бмв, кое е рено.Сега само емблемите им са различни- отдалеч погледнати са си еднакви.Колите за мен са до 2000та след това всичко е леш.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 25 Не харесвам 8
До Митьо хотелиерНазад си с материала. Аз съм заложил на Ролс-Ройс Кълинан, на сина съм взел Астън Мартин One-77, на жената Рейндж Ровър SV Autobiography, на любовницата Ферари 812 Суперфаст.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 46 Не харесвам 3
До АнонименСлед 2010 няма Мерцедеси, на които до 600-700 хиляди км да се сменят само консумативи. Вериги на 100 хиляди, проблеми с автоматиците, леки алуминиеви двигатели, по-тънки ламарини, имитации на истински материали вътре. Иначе отвън с АМГ пакети, джанти 19 и 20, ксенони и лампички като на коледни елхи.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 43 Не харесвам 2
Разбирам за бюджетен автомобил да е пестено тук там, но това което го правят за т.нар. премиуми си е престъпление предвид цената им.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 42 Не харесвам 4
Вие какво искате 124 ка мерцедес да кара милион км без да барнат нищо по него умря тая сегашните коли са, еднодневки
отговор Сигнализирай
8
Новите
преди 3 години
Харесвам 26 Не харесвам 2
таралясници са като еднодневките. Обаче са голям доход за сервизите яко празнят джоба.Ай честито.
отговор Сигнализирай
Новини