IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Новите коли все по-често са клиенти на монтьорите, защо?


Обратно в новината

Коментари Коментари

37
Сахар
преди 3 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Нова кола от магазина, дори Пежо дето не се слави с особена надеждност, изкарва 5 години само със смяна на консумативи.От 5-та до 10-та година - окачването плюс съединител, но нищо фрапиращо.Проблемът е, че в България се купуват силно амортизирани автомобили и голяма част от тях се поддържат с подръчни средства...
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Не само с колите е това същото е с мебелите, уредите и всичко. Всеки гони печалба, а не качество, даже и цените не падат на *** които продават. Трябва да си пазим старите неща, че новото ще го изхвърлим бързо, бързо
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Масовите, кой други да са. СИгурен съм, че нямат много Бугати, Ламорджини и Ферари, въпреки, че са големи ***, ако ги караш често.
отговор Сигнализирай
34
Хьцб
преди 3 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
То за новите трошляци най-добре да се огледате за годишен абонамент в сервиза.
отговор Сигнализирай
33
2101
преди 3 години
Харесвам 21 Не харесвам 12
На село си пазим жигулито, 47 годишно, пали си от раз, карам си го с кеф и приятелите ми се кефят. Двигателя не помним да се е развалял някога, единствено делкото, зарядката на акумулатора или термостата могат да ти направят проблем. Това е. В багажника имаме по една резерва от мототехника.
отговор Сигнализирай
32
Ямболски цървул
преди 3 години
Харесвам 15 Не харесвам 4
Ами зависи от зад кормилното устройство как кара колата и как я поддържа.
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 9 Не харесвам 6
До Вуйчо ВаньоЛичи си че нищо не разбираш. Окачванията са алуминиеви, с цел понижаване на теглото, не здравината. Достатъчно са здрави. Просто гумените тампони в тях се смачкват и остаряват. А ти си карай целия заден мост и цъкай колко е здрав, може и на торсион да си, като гледам
отговор Сигнализирай
30
SHEFA
преди 3 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
КОПЕЙКАТА Е НАЙ ЛЕСНО ПОТДЪРЖАЩИЯТ СЕ АВТОМОБИЛ-ЕВТИНИЯ БЕНЗИНОВА ПОМПА 16 ЛВ-КАЛНИК 25-БУТАЛНА ГРУПА -4 БУТАЛА 15 ЛВ.ЧАСТИ БОЛ-ВЪПРОСИ?
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
До ЗакариИ къде е това? Виена? Един от най зелените градове. Ти бил ли си там да видиш за какви задръствания става въпрос? Вероятно заради колелетата, всички са с тях. Или може би пък и те са в 20ти век, нищо че вероятно имат най добрата инфраструктура в Европа
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 10 Не харесвам 5
До Вуйчо ВаньоТва са пълни глупости! За смяна на ремък при само един мотор на ФВ се налагаше сваляне на изброените от теб неща, при това е взет от Ауди. Това отпреди 20г. При новите нищо не се сваля. Изгъзиците на френските за смяна на крушка да се сваля почти цялата предница липсва.Окачванията са алуминиеви отпреди 20г, нищо ново. За 200 к км съм сменил 2 биелетки и 4 тампона. Това много ли е? Разбира се при Пасат 5 и 5,5 се реве от окачване, другите са ОК
отговор Сигнализирай
Новини