IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Новите коли все по-често са клиенти на монтьорите, защо?


Обратно в новината

Коментари Коментари

27
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
вие от скука дори си преписвае статиите (при това не за първо път). Същата я има в аутомедия ама писана от Пешо... Разбирам да няма за какво да пишете.. ама или не ви дават или прсото грам не четете чужда преса и т.н или прсото не можете?
отговор Сигнализирай
26
до Митьо хотелиер
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Че ти на всички си купил по-хубави коли от твоята. Да дойда да бачкам при теб? :)
отговор Сигнализирай
25
Сифилисчо
преди 3 години
Харесвам 21 Не харесвам 3
Най-лошото, е че и на уж високия клас коли слагат евтини части. Като цяло ако можеш без кола си доста добре.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 20 Не харесвам 3
Причината? Повече от ясна - "оптимизация на разходите", увеличаване на приходите и "бизнес". Клиента? Ще плаща, де ще ходи, нали ги правим да се чупят нарочно, че да грухтим от обслужване.От тая система - толкова.
отговор Сигнализирай
23
Сенко
преди 3 години
Харесвам 30 Не харесвам 2
Глупости на търкалета! Жена и кола е на късмет (не важи за тези дето не си поддържат редовно возилото в изправност)! Ама и друго има, в България какъвто и автомобил да имаш, с тези пътища окачването си заминава завинаги. Единствено може би някакъв нов вид марсоход ще се справя добре. Тук във Варна улиците са като в Бейрут след големия взрив.
отговор Сигнализирай
22
Нешко
преди 3 години
Харесвам 23 Не харесвам 9
Карам си беемвето от 2000 г. с 4 литровия осмак и ме боли фара за всички с нови коли шир потреба. Спестените пари за нова кола инвестирам в кръчми и ковври
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Това не е случайно. Бизнесът с резервни части е много доходоносен и е за много милиарди.Годишният експорт е както следва:1. Германия - 62 млрд $...7. Чехия и Полша - по 15 млрд....14. Румъния - 7 млрд.....50. България- 198 милионаи т.н. Пред нас са напр.Люксембург, Тунис и Мароко
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 10 Не харесвам 8
В България и още повече коли ще има при монтьорите, когато наваксаме голямото изоставане в броя на колите според населението от другите държави в ЕС . Сега в България половината домакинства имат кола, а в Западна Европа почти всички домакинства имат кола. Според последното преброяване само 46% от домакинствата в България имат кола.
отговор Сигнализирай
19
Вуйчо Ваньо
преди 3 години
Харесвам 33 Не харесвам 4
До Чичо МитьоНищо не разбирам, просто виждам.Смяна крушка на Ситроен С4 иска сваляне на фар, а преди това броня и куп черва.Смяна ремък и ролки на ауди,VW,skoda, сваляш броня,фарове,маска радиоатор. ВСИЧКИ нови от VAGгрупата, са с алумин.ходова част, дето изкарва година.А класата е с 1.5dci двигател на Рено.... който се слага още в Нисан и?!?! И Дачия. Общо взето всички са еднакви- плащаш си за емблемата.Баничарката на Мерц е Рено Канго, само фаровете и цената са различни.та така
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 28 Не харесвам 12
Само до преди 10тина години лафа беше за колите преди и слоед 2000. Сега вече линията е 2010. След 10тина год. ще е 2020.Истината е, че това е покупателната способност на българина - 10 годишна кола и това е перфектното оправдание.А това с увеличеното търсене на части се обяснява, че броя на колите постоянно нараства.
отговор Сигнализирай
Новини