Четири дни стачка – загубите в БДЖ стигнали 375 хил. лева

От утре влаковете по разписание стават с 30 по-малко
Обновена: 28 ное 2011 15:04 | 28 ное 2011 12:53,
93
Четири дни стачка – загубите в БДЖ стигнали 375 хил. лева
Снимка: Impact Press Group

За изтеклите четири дни от началото на стачката в БДЖ загубите само от пътническите превози достигат 375 хил. лева, съобщи за Investor.bg изпълнителният директор на „Холдинг БДЖ“ ЕАД Йордан Недев.

При товарните превози преки загуби почти няма, но е установено известно увеличение на разходите поради необходимостта от изместването на графика за някои от превозите в часовете извън стачката, поясни още Недев.

Стачката в железниците, при която влаковете спират в периода от 8 часа до 16 часа, продължава вече пети ден. Въпреки очакванията за преговори до обедните часове днес разговори между ръководството на БДЖ и стачкуващите още не са започнали.

Синдикалният лидер Петър Бунев коментира, че трите синдикални комитета - на „Пътнически превози“, на „Товарни превози“ и на Национална компания „Железопътна инфраструктура“ (НКЖИ), очакват официална покана за разговори от ръководството на БДЖ.

От самата компания посочиха, че при сегашните обстоятелства действат „по законосъобразност и целесъобразност“ и винаги са готови на разговори със синдикатите, стига те да имат какво да предложат за подобряване положението на БДЖ.

Същевременно продължава изпълнението на обявените мерки за реформи в БДЖ и от утре спират първите 30 влака, отбеляза Йордан Недев.

В следващите две седмици поетапно ще бъдат спирани още пътнически влакове, така че на 12 декември те ще достигнат предвидените общо 138 композиции.  

Още икономически новини четете в Investor.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


93
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
52
5
 
22
 
! Отговори
Истината! преди 12 години
Вместо да се протестира срещу реформите в пенсионната система, БДЖ, БАН и др. все реформи, които няма как да се избегнат, а в същото време тези протести носят само загуби за страната и обслужват тесни партийни и синдикални интереси. Ако се протестира, трябва да се ПРОТЕСТИРА СРЕЩУ СЪДЕБНАТА СИСТЕМА. Защото престъпниците, които ни доведоха до това мизерно съществуване са на свобода и си карат скъпите коли да луксозните си имоти и яхти, на свобода са и всякакви нагли биячи /има даже и непълнолетни/ и дори поръчкови убийци. На свобода са и лекари, допуснали фатални грешки от безхаберие, граничещо с престъпление. Всички пътища на беззаконие и нагло престъпно поведение водят единствено до корумпираната ни съдебната ни система, която с бездействието си и толерантността към престъпниците има огромна вина за сегашното ни окаяно положение!
51
8
 
8
 
! Отговори
Един Българин преди 12 години
Не ви ли е Срам да се сравнявате отново със западните страни... Ние сме Неграмотни,Мързеливи, Злобни и завистливи... може ме само да си Протестираме и да сме Недоволни, защото Българина винаги е НЕДОВОЛЕН. Видяла жабата да подковават Коня и Тя вдигнала крак.... Всяка жаба да си знае Гьола. Ние сме си превърнали Държавата в смрадливо БЛАТО... няма кой да ни "Бърше нааканите ***"
50
4
 
18
 
! Отговори
dedo преди 12 години
Интересно как, 20 години докато я опоскаха железницата като африкански скакалци не реваха ?Откраднали са стотици милиони, горива, метали, вагони, какво ли не, на всеки курс кондуктури и машинисти си делят парите, които получават на ръка от *** и гратисчии (поне по 500лв) събират сигурно на курс...... Сега кат веч нищо не остана за крадене и опищяха света..... Така е и във всички бивши държавни структури, разбира се... По 5 къщи дигнаха, а сега рИват....... А стига сме ви плащали викам, а ?
49
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
те твърдяха, че загубата ще е 600хил.лева на ден ако има стачка .. кво стана пак лъжат .. като дори и за 4 дни стачки няма толкова(600хил.)
48
2
 
2
 
! Отговори
до 19 преди 12 години
дотирането от държавата, не означава че там може да става всичко, ами дай тогава за премахване на безработицата всички безработни да се назначат на държавна работа, какъв е проблема?
47
6
 
6
 
! Отговори
bmw преди 12 години
Я съм баровец и ходя на море с кола. Няма проблем да дам някой лев на БДЖ-то, та беднячеството да се тъпче по влака и да не ми се мотат по магистралата с некакви бараки.
46
3
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
БДЖ товарни превози е на загуба, заради кризата в ЕС и некадърността на директорите на БДЖ. БДЖ пътнически превози е на загуба, заради картите на жпейци, студенти, пенсионери, както и нередовни пътници ***, и трябва или да се увеличат няколко пъти цените на билетите или държавата да продължи да ги субсидира, за да се покрият загубите. Така, че орязването на пътническите влакове не е никакво решение, а поражда още по-тежки проблеми, като например складиране, поддръжка и охрана на спрените.
45
8
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
375 хиляди загуби:) Ми нали твърдяха, че като работи БДЖ е на загуба! Май герберите много разбират от икономика! Егати ***!
44
2
 
1
 
! Отговори
до 36 преди 12 години
Ами дай ми отговор, който мога да асимилирам.
43
5
 
4
 
! Отговори
до 40 преди 12 години
Това че са отделни компании, значи ли че нямат нищо общо помежду си?НКЖИ без БДЖ е старо желязо за вторични суровиникато да забраниш автомобилите и да поддържаш магистрали
42
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Ха така на някой крадлив управляващ сега дълбоко му бъркат в джоба с тези стачки, интересно колко ли време ще удържи на милионите лв загуби на които е подложен, докато БДЖ е на печалба от стачката.375 000/4 = 93 750 лв/ден, от тях ако извадим надниците които така или иначе БДЖ няма да плати, дефакто почти не е на загуба, да оставим това а: 93 7500x365=34 218 750 лв, т.е ако хората стачкуват БДЖ ще мине на чиста печалба, тъй като няма да плаща заплати а и такава загуба от 35 млн ги трупа за 3мец
41
7
 
9
 
! Отговори
ДО 34 преди 12 години
ДО ЕБАЛНИКА 34 : АЗ СЪМ ПО ГРАМОТЕН ОТ БОКО ТИКВАТА, ЗАЩОТО СЪМ ПРОЧЕЛ ОСВЕН " ВИНЕТУ ", ПРОЧЕЛ СЪМ И "СИНОВЕТЕ НА ВЕЛИКАТА МЕЧКА", ДАЖЕ И ПОЕЗИЯТА НА ЕМИЛИ ДИКЕНСЪН :) ДОЛУ БОКО НЕГРАМОТНИКА, ДОЛУ СТАЛИНСКИЯ РЕЖИМ НА БОКО !
40
1
 
1
 
! Отговори
До 36 преди 12 години
Сами факт, че ми задаваш подобен въпрос, говори колко е излишно да ти давам отговор, който ти няма да можеш да асимилираш!
39
1
 
4
 
! Отговори
До 32 преди 12 години
Абе ти въобще четеш ли какво съм написал или пишеш наузист?! БДЖ няма нищо общо с НКЖИ - това са 2 отделни компании! Няма връзка между неефективността на БДЖ /работата на загуба/ и НКЖИ! БДЖ трябва да го има в това няма спор, но трябва да се реформи, така че да бъде максимално ефективно дружество, а да лъже на гърба на държавата /обществото/! В сегашния си вид БДЖ не може и най-важното не е РЕДНО да продължи да съществува!
38
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
36За него е пасив, защото трябва да се поддържа:)))
37
3
 
7
 
! Отговори
КУХ4О преди 12 години
ДО ТЪПАНАРА No 30 ! AБЕ , ЕБАЛНИК, ТИ ЧУВАЛ ЛИ СИ ЗА ТЕРМИНА ЖЕЛЕЗОПЪТНИ МАГИСТРАЛИ ???? ПИТАЙ ТЪПАНАРА БОКО, ЗАЩО СТРОИ САМО ПЪТНИ МАГИСТРАЛИ , А Е ЗАРЯЗАЛ ЖЕЛЕЗОПЪТНИТЕ ? А, ИНА4Е БОКО МУТРАТА СТРОИ МАГИСТРАЛИ ЗАЩОТО ОТ ТАМ НАЙ МНОГО СЕ КРАДЕ, ТОВА ГО ЗНАЕШ ***, т.е. ИЗВИНЯВАЙ ГЕРБЕРАСТ ТАКЪВ НАЛИ ????
36
4
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
30Хайде стига плямпа бе! Не искам с мойте данъци да се строят пътища за теб! Нямам кола и не ме вълнува твойте пътища!:)))) А актив е всичко мърльчо, от експлоатацията на което, можеш да извлечеш икономическа изгода:)) И ж.п. линиите са актив:) На доктор по икономика простотии за активи ще ръси:) Я бегай се опресни бре:))) Като искаш пътища строй си ги сам с твойте пари!:)))))
35
1
 
1
 
! Отговори
до 30 преди 12 години
А жп инфраструктурата пасив ли е?
34
0
 
11
 
! Отговори
Iwan преди 12 години
Абе сега отваря страницата на БДЖ раздел "за БДЖ/финансови резултати/годишни отчети" и какво гледам там................ отчети до 2006 г. ???? И какво управляват тия мениджъри, като не са си публикували даже отчетите на собствения си сайт :) и тия ще оздравяват БДЖ :))) СМЕШНИЦИ :)
33
5
 
5
 
! Отговори
До 31 преди 12 години
Колкото и негромотен да е ББ, явно е доста по-грамотен от теб!