Голямо задръстване в центъра на София

Коли и градски транспорт в 45-минутна "тапа"
129
Голямо задръстване в центъра на София
Снимка: Булфото, архив

Голямо задръстване е станало в центъра на София по бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" от НДК към Орлов мост. Колите и градския транспорт са попаднали в тапа, която продължава над 45 минути, сигнализира читател на Dnes.bg.

Видима причина няма, шофьори предположиха, че се дължи или на дъжда или на преминаваща делегация.

Най-добре е всички, които предвиждат преминаване по този булевард да потърсят обходни маршрути.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


129
Още по темата: задръстванеСофия
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
80
6
 
10
 
! Отговори
Селтак преди 4 години
Вчерашни силяни днес суфианци пу ха ха
79
8
 
8
 
! Отговори
Акъл НЕМА еййй.... преди 4 години
На Цариградско шосе около The Mall посока център, БЕЗУМНА БуС лента сваля скоростта на около 40 км/ч и прави "тапа"!
78
3
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Защото асфалта беше малко мокър.
77
4
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Плана на Адолф Мусман изпълнен от площад Македония до Владая . Включваше къщи с китни дворчета, тротоари, широки платно за колелета, платно за трамвая, зелена площ , тршест платна. От двете страни бяха изградени еднофамилни и двуфамилни къщи. През соца къщите ги премахнаха заповед и изградиха блокове с апартаменти кутийки.
76
1
 
1
 
! Отговори
Изненадан преди 4 години
Сашо вече регулира трафика от Белия дом :D
75
4
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Какви 3600 коли на час по Малинов през 80-те, бе?! Поне, като си решил да лъжеш, го прави по-умерено. Друг пък искал увеличаване х2 и х3 на разрешените скорости. И какво - с 240 по Цариградско ли ще караш!? Вие сега се пребивате, като карате с 50 на мокър асфалт, само чакам да ви видя как ще се изтрепете при ограничения от 150-200. Поне естественият подбор ще свърши работа в такъв случай.
74
3
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
В Париж имат около 14000 автомобила на кв.км, а в София са около 1200 автомобила на кв.км., но София е по-задръстена от Париж. Що така, автомобилите ли са много?
73
5
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
В Мюнхен има стотици САМОСТОЯТЕЛНИ КМЕТСТВА. Със собствена данъчна система. Без централна власт. София 2 мил. една власт.
72
3
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Това, което все още спасява София от блокиране на движението е малката гъстота на населението, която в София е под 2600 човека/кв.км, а в повечето големи градове в западна Европа тази гъстота е доста по-голяма и стига до над 20000 човека/кв.км. Въпреки това, Фандъкова и бандата й, доста успешно се справят с предизвикването на изкуствени задръствания в София, за да оправдаят санкциите и ограниченията против автомобилите в София.
71
3
 
2
 
! Отговори
До 70 преди 4 години
Мюнхен има средна гъстота на населението от около 4672 човека/кв.км през 2015 г., а София по това време е била с 2526 човека/кв.км. Площта на Мюнхен е 310,41 кв.км, а на София е 492 кв.км, като в Мюнхен живеят повече хора в сравнение със София.
70
6
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До 67 Рере. И в България можеше да е София , като в Германия , но 1952г. Градоустройствения проект на арх. Адолф Мусма. БКП - / по заповед от Москва - сега БСП/ се премахва от изпълнение. От проекта остава сегашната част от площат Македония до Княжево. И от Орлов мост до 4-ти км.
69
1
 
10
 
! Отговори
Додо преди 4 години
Сашe, това е най-полезната публикация, която си публикувал от мнооого време. От друга страна, може ни не беше чак толкова лоша идеята на Батето, Бог да го прости, да се върне софийското жителство! А, и града ни щеше да е много по-добро за живеене място, и трафиците като в гетата на Рио де Жанейро нямаше да ги има!
68
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
София е доста рядко населен град в сравнение с повечето големи градове в западна Европа.
67
3
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Проблема е в гъсто населения град. Европейски градове с население колко София са 3 - 4 пъти по големи. Мюнхен е колко София , но е 4 пъти по голям.
66
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Все Софийски регистрации на снимката...
65
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Оправете тротоарите и няма да го има този проблем. За 5 минути ходене пеша ми се обръща плочка на крака поне 3 пъти. Ми айде не благодаря.
64
0
 
6
 
! Отговори
Pepe преди 4 години
Шофирал съм из големи градове в Европа и стигам до извод, не че нямаме булеварди, а светофарите са неоптимизирани. Не може да чакаш 8 светофара на някое голямо кръстовище и като го преминеш да видиш, че някоя от другите ленти е направи празна.Друго нещо, в Германия кат светне зеленото и всички едновремено газ и потеглят. По магистралата, когато може всеки кара със 150-160, когато е тегаво всички са на 80-90км/ч. Как пък един неадекватен няма!!При много повече коли от нас всички се движат!
63
5
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Не разбирам хората, които изоставят родните си градове, за да мизеруват и да висят по задръстванията в моя. По-добре с 500 лева в провинцията, отколкото с 1200 тук, стойте си в къщи.
62
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Всеки би могъл да направи една проста сметка как се отразява скоростта на движение на броя на колите движещи се по улиците. Най-грубо казано, ако средната скорост стане два-три пъти по-висока от сегашната, както беше преди години, колите намиращи се в движение по улиците ще намалеят два-три пъти. Средната скорост включва и чакане на светофари, бавно движение в задръстване и т.н.
61
6
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Около 1980 година се преместих да живея от Центъра в ж.к.Младост. Транспортът беше много добре организиран и на работа в Центъра отивах за 20 минути с автобус до Орлов мост и после още 15 минути пеша. Ако го правех с кола, ми трябваха общо 12 минути. Сега би трябвало да сменям два автобуса до Орлов мост и да пътувам над час и половина, с кола около 30 минути, а ако ползвам метро около 1 час. Затова се върнах да живея обратно в Центъра и да си ходя пеша на работа. Времето е скъпо нещо.