Apple представи iPad Mini

Малкият таблет ще има същата функционалност като по-голямата версия
23 окт 2012 22:35, Красимир Ангелов
354
Apple представи iPad Mini
Снимка: Reuters

Apple представи по-малката версия на своя iPad, като цените започват от 329 долара за версията с 16 GB, съобщи CNBC.

Технологичният гигант представи също така и четвъртото поколение на класическия си iPad, чиито цени започват от 499 долара.

С промотирането на iPad Mini по време за Коледния сезон, Apple изглежда хвърля ръкавицата на някои от основните си конкуренти, които се опитват да намалят доминацията на компанията на пазара на таблети.

След близо година спекулации и само месец, след като бе повдигната завесата около петата версия на iPad, главният изпълнителен директор на Apple Тим Кук обяви дебюта на още няколко нови устройства, в това число актуализирани версии на MacBook Pro, iMac и Mac Mini.

Четвъртата генерация на iPad, която бе донякъде изненадваща, притежава нов процесор А6Х. WiFi връзката ще е двойно по-бърза, а графичната способност - двойно по-добра. Батерията, както и досега, ще издържа 10 часа.

Фокусът на презентацията обаче беше върху дългоочаквания iPad Mini, който предоставя на потребителите същата функционалност като по-голямата версия.

По време на събитието маркетинговият гуру на Apple Фил Шилер държа таблета в една ръка, за да демонстрира неговата преносимост, като посочи, че „има нещо за всеки в широкия ценови диапазон”.

iPad Mini е с дисплей от 7,9 инча (класическият iPad е 9,7-инчов), дебелина от 7,2 милиметра и тегло от малко над 300 грама. Батерията на мини таблета също ще издържа 10 часа.

Някои потребители обаче може да сметнат за разочароващо, че резолюцията на дисплея е като на първия iPad, т.е. лиспва му яркият контраст от последните версии.

Apple ще започне да приема поръчки за мини таблета от петък, като се очаква доставките да започнат в рамките на две седмици.

Компанията представи още новото поколение на своя десктоп iMac, както и на MacBook – най-добре продаваният й лаптоп. Новият MacBook Pro ще бъде тънък по-малко от инч (2,54 cm) и с 20% по-лек, като ще тежи само 1,6 кг. Новият iMac пък ще е с 45% по-тънък и ще има напълно ламиниран дисплей.

Още новини от света на комуникациите вижте в Investor.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


354
Още по темата: Apple
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
150
1
 
1
 
! Отговори
azsumaz преди 11 години
коригирам се, беше до коментар 170!
149
2
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
До azsumazда разбирам ли, че си говориш сам на себе си ?
148
2
 
1
 
! Отговори
azsumaz преди 11 години
До 171Нося си кабела с мен и не ми пука какво ми говориш! Ето решението на "Големия" проблем! Тиси зомбирани *** ...
147
1
 
4
 
! Отговори
НаблюдателЕЕ преди 11 години
Имам айсифон 5, сега тряба да си купя КИТАЙСКИ кабел в единия край с усб конектор, а в другия с изгъзен конектор, за колата и за офиса и за вилата, разбира се ги купувам само от епъл на цена като за епъл.Ако не си купя, си го нося в гейската чантичката.Да ми е честито новото стригане. Това зомбираните айсифон са много зле.
146
2
 
2
 
! Отговори
@ 162 преди 11 години
Ти пък кой беше, че да говориш за възпитание, господин инфраструктура на Епъл? Жалко е, че даваш оценки за хора които не познаваш, а това говори лошо за твоята култура! И как точно разбра, че не съм възпитан правилно? Като четеш негативните ми мнения за Епъл? Големи психолози се извъдихте всичките! Да не ползвате някоя апликация на телефоните си, за да давате оценки и определения? Голяма работа си!!!
145
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
До НаблюдателЕEБоже, ти си абсолютен неандерталец ...НЕ МОЖЕШ да заредиш новия си айфон (като си го купиш) използвайки стария си кабел. По същия начин НЕ МОЖЕШ да използваш една камара (не евтини) продукти БЕЗ да им купиш преходник( също така не евтин), но от друга страна може да си повтаряш колко голяма е грижата за теб ?!?Обясни ми, защо в колата си примерно трябва да имам n-брой кабели, за да заредя n брой телефони ?!? За да съм различен ?
144
1
 
3
 
! Отговори
аз преди 11 години
До НаблюдателЕEне ми е ясно на *** се правиш нарочно или позицията по темата ти го изисква? От думите ти излиза, че като ходиш където и да е, "собствения" кабел трябва да е в джоба ти?!? Къде е грижата на Епъл за клиентите тук ? Изключително слабо е споменаването на родители за каквото и да е, но явно не ти пречи да го правиш. Може така да си "възпитан". В такъв случей и аз те съжалявам.
143
3
 
1
 
! Отговори
НаблюдателЕE преди 11 години
@ 161:Само в деформираното ти съзнание ми е нужен СТАРИЯ кабел за НОВИЯ телефон, който си идва с НОВ кабел!Повтарям като за неграмотните дечица от детската градина:- с НОВИЯ кабел зареждам НОВИЯ телефон- със СТАРИЯ кабле зареждам СТАРИЯ телефонсъс ВСЕКИ адаптер на Apple!
142
2
 
1
 
! Отговори
НаблюдателЕE преди 11 години
@ ех, mindo:Никак не сме ОЧУДЕНИ от теб, пич! Хахаха!!!!
141
3
 
2
 
! Отговори
НаблюдателЕE преди 11 години
@ доказано глупав анонимнико 146:iPhone-a ми идва с кабела си, ако не знаеш!За какво ми е да си купувам кабел, имаш ли идея?
140
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
"Ама много са ограничени и това идва от ограниченията на техните продукти. "Божке, няма по ограничени продукти от тези на Епъл и това е факт всеизвестен дори на ***.
139
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
@ 144:Къде си тръгнал да раздаваш съвети, когато Apple, устройствата им и инфраструктурата не ти е ясна.Всяко мобилно устройство, iPod/iPad/iPhone си идва със СОБСТВНИЯ кабел, който от едната страна завършва с USB!Всеки адаптер на Apple има USB изход!Така, че ВСЯКО мобилно устройство се включва към ВСЕКИ мобилен адаптер на Apple без всякакъв проблем, вчера, днес и утре!Като те чета, съжалявам родителите ти, че не са успели във възпитанието на детето си, трябва да им е много мъчно
138
1
 
1
 
! Отговори
az преди 11 години
До azsumazАз по-безмиследни "доводи" от тези в защита на Епъл не съм чел скоро. Хората се изказват негативно по отношение на това как не можеш със същия кабел да си заредиш стария телефон, а ти говориш за мразене ... Набухвателя беше до толкова издребнял, че да заяви как само "половината" от зарядното не ставало и в същия момент продължавате да говорите за красота и дизайн, които са присъщи за други среди. А относно това къде се произвеждат епълските продукти сте направо безобразно прости ...
137
4
 
2
 
! Отговори
azsumaz преди 11 години
Ама найстина са много гадни тия андройд фенове за четене. Всичко мразят по много! Тук има ени дето си дрънкат едно и също, как трябвало еди си какво си да запазиш и как заради новия телефон едвали не да хвърляш стари неща. Ама много са ограничени и това идва от ограниченията на техните продукти. За тях няма док станции и какво ли още не, за тях има само кабели от по левче! Има адаптери за нашите неща и няма да се хвърля. И поддръжката ни е по добра от вашата! Продължавайте да сте ограничени ...
136
4
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
А всички ли андроиди са толкова простовати и с каруцарски език. Много гадни сте за четене.
135
2
 
3
 
! Отговори
mindo преди 11 години
"но при Епъл процента на дефектите е сведен до минимум." Пич, има разни платени сайтове със статистика, земи се абонирай. Ще останеш очуден, но епъл не са на първо място по отказоустойчивост. Не са и на второ... Лаптоп ейсър, буря нулира мак - адреса 2 месеца след гаранцията. Пиша на ейсър супорт. Те ми отговарят, че ще я сменят за тяхна сметка и ми пращат ваучер за транспорта към тях. Една стотинка не съм дал... Всичко трая 4 дена, като се има предвид че сервиза е на 2000 км от мен.
134
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
То и моя 7 годишен компютър поддържа от уиндоус 3,11 до седмицата през екс пи и Виста, но това не прави нито компютъра ми мега як нито самия уиндоус.Звъниш на техническия съпорт да ти обясни как да си ризет на устрийството ?!?! Боже всички ябълчно зомбирани фенове ли сте толкова прости. Тоя Шилер сигурно и френска ти е направил и затова и в него си така влюбен.
133
4
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Технически съпорт се налага да ползваш просто, защото няма неразвалящи се неща, но при Епъл процента на дефектите е сведен до минимум. А факта,че говориш за шизофрения показва, че изобщо не можеш да повярваш, че може лично някой от мениджърите на толкова голяма компания каквато е Епъл да се заеме лично с въпроса ти, а явно и не знаеш, че това е стилът на управление на всички мениджъри на компанията до сега. Ама това при корейските компании го няма, нали ; )
132
1
 
1
 
! Отговори
Пафчо преди 11 години
Бил писал на г-н Шилер... Днес май не си пил хапчето за шизофрения..... Дори и да е така щом ти се налага да ползваш техническия съпорт, говори много добре за супер качеството на продуктите им.
131
4
 
1
 
! Отговори
Гост преди 11 години
При Епъл клиента е третиран като цар, имах проблем с iPod-a си и преди 3 вечери писах лично на *** Шилер, на сутринта вече бях получил майл от съпорта на iTunes, в който ме информираха, че г-н Шилер е препратил мейла ми до тях и ме посъветваха да следвам инструкциите им за ризет на устрийството. Няколко часа по-кусно получих нов мейл, този път от Швейцарския съпорт на Епъл и ме помолиха ако не съм решил проблема си сам, да им оставя телефон, защото най-лесно ще ми асистират по този начин и че са силно разтревожени от факта, че техен клиент не изпитва пълна удовлетвореност от продукта им. Айде, когато това се случи с някоя друга технологична компания да ми се обади, ама едва ли.