IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Дизелът в Европа умира, а у нас "пали" с пълна сила


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

21
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
Всичко е за да накарат хората да минат на електромобили - при тях се влага по-малко материал, а цената ще е същата. Има дизели и дизели - някои пушат черен дим и наистина тровят, а при други не виждаш да излиза нещо от ауспуха. Със сигурност може да се направи нещо по-въпроса и тези коли да станат по-екологични, но интереса не е такъв. Аз обаче карам бензинова японка, 90кс. - икономична е и е здрава. Пътувам на къси разстояния всекидневно и не смятам да я сменям, докато не се наложи.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Това е шанс автопарка в България да се подмлади значително, но автоджамбазите надуват прекалено много цените и май няма да стане.
отговор Сигнализирай
19
Реалист
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Сравненията между България и развитите държави от Западна Европа не са особено смислени. Примерно в Италия средният пробег на един автомобил е 15-20 пъти по-голям от пробега на автомобилите в България, а и автомобилите са с 50% повече на човек от населението. Това прави 25-30 пъти по-голямо замърсяване от автомобилите в Италия в сравнение с България. Подобно е положението и в Германия и т.н.
отговор Сигнализирай
18
До 8
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Можеш да започнеш с горивото, особено продаваното у нас. Щото в крайна сметка колата представлява повече или по-малко луксозна печка с екстри на колела, която повече или по-малко пуши при работа. А производството на материала за горене се свежда до нагряването на суров петрол в дестилационна колона, където от сместа първо се отделят летливите фракции, после пропана и бензина, след това дизела и т.н. Всяка по-късно отделена фракция изисква повече допълнително рафиниране или пари, нататък е ясно..
отговор Сигнализирай
17
ivan
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
стига сте писали глупости.камионите и автобусите замърсяват в пъти по вече от дизеловоте автомобили новите дизели не са по зле от бензиновите
отговор Сигнализирай
16
Реалист
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
В подкрепа на 5Германия - 82,8 милиона население и 30 милиона дизелаИталия - 60,7 милиона население и 20 милиона дизелаФранция - 67,3 милиона население и 35 милиона дизела...България - 7 милиона население и 1,21 милиона дизела*Схващате ли разликата или ви трябват още пояснения? Все пак би трябвало да знаете приблизително колко е населението на тези държави.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 5
Абе тиквената шайка ще измисли начин за още по голямо дране!Не се съмнявайте!Ще изчакат народа да се гръмне на дизели и после хоп...четворен данък!
отговор Сигнализирай
14
Един от Северозапада
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
До 9. Когато зимата при -15 ти замлъзне нафтата и не минава през филтъра , или попадне лио дизел със съдържание на натриева основа над допустимото, и ти съсипе горивна апаратура за хиляди левове, сам ще разбереш.Евтиното винаги излиза по-скъпо.Статията е манипулативна. В нас в автокъщите могат да струват автомобилите 21 000 но масовия внасян автомобил се купува там за 300-500 евро, а се продава тук на цени, за кой колкото не го е сраб да сложи надченка, при това-даже често и без да има фирма
отговор Сигнализирай
13
Ха-ха
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
В последните години се нагледахме на какви ли не европейски безумия,та дизелното ли ще ни уплаши!?Таман дизелите станаха стока и решиха да ги ликвидират.Лу.да работа...Трябва да се подхожда по-спокойно към тия неща,без истерии!Всъщност по-големия проблем е излишно високия брой автомобили на глава от населението и неефективното им използване.Ако се свали количеството наполовина и се оптимизират транспортните схеми,резултатът ще е много по-добър,отколкото масова електрификация(примерно).
отговор Сигнализирай
12
Истината
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
Доста безмислен коментар в новината.По принцип дизеловите коли не замърсяват повече от бензиновите, с изключение на азотните оксиди. Забраняват дизеловите коли само в няколко улици или части от тях в някои градове, където има наднормено замърсяване с азотни оксиди. В България няма наднормено замърсяване с азотни оксиди и е нормално да се купуват повече дизелови коли, които като цяло замърсяват по-малко от бензиновите коли. Няма наднормено замърсяване, защото колите са по-малко и се карат малко
отговор Сигнализирай
Новини