kolko mnog hora sa za besene v taia balgaria.mnaskat po shosetataogooooooooo i to ot ypravliavashtite ,doi boje i te taka da se blaskat po shosetata i da stavat invalidi ,da ne mrat a da tegliat.
отговорСигнализирай
добавен от: 777 преди 21 часаТези *** управници работят само със забрани, т.е. не работят. Нещата трябва да се управляват и конторлират, а не по сталински "няма човек, няма проблем".В Малта правят обществен превоз с над 100-годишни автобуси при това един собственик има по 1-2автобуса. Но държавата ги организира и контролира.добавен от: ххх преди 20 часаНито в малкия превозвач е проблема, нито във възрастта на автобусите както е писал 777. Управници няма, няма ги да създават правила и
отговорСигнализирай
47
Николай Цеков преди 13 години
40
Докато автобусите ни вземат пътя София - Морето за по под 6 часа (при това с включената почивка 15-20 минути, както и отклонението от пътя за нея), което откровено нарушава максималната им позволена скорост, ще се случват инциденти. Какво да кажа и за 23-годишният автобус... На колко милиона километра е бил? У нас техническите прегледи се минават само на хартия.У нас автобусите карат по-бързо от влаковете.У нас шофьорите никога не са виновни, че работят постоянно.
отговорСигнализирай
46
Червената помия преди 13 години
00
Всичко е въпросна пари и нисък контрол сега.Легенди се носят за фирми, спечелили няколко линии, като участват само с един нов автобус в търга за всички, а после карат със старите, но влезли в лиценза.легенди сеносят за фалшиви капаци за климатик отгоре, само за пред комисията, за автобуси даже и с блокирал преди години двигател, но държани само за търгове...Ако си малък-или си принуден да си подизпълнител, или за 3 закъснения ти взимат линията.Или фалираш, продаваш и ставаш шофьор на другите...
отговорСигнализирай
45
4000 преди 13 години
40
не знам дали е стар или нов автобуса, но при всички положения така ще се извъртят нещата, че ВИНОВНИ НЯМА ДА ИМА!Безхаберието продължава, братя!
отговорСигнализирай
44
Анонимен преди 13 години
91
Къде в Европа се срещат автобуси на 23 г.?Без климатик, раздрънкани - втора и трета употреба.
отговорСигнализирай
43
Глупости преди 13 години
101
годините въобще не са гаранция за качеството. Дори при по-новите се залага основно на пластмаси и поевтиняване на производството с цел по-честа смяна, а самата смяна се насърчава с приемането на все по-строги еко норми...За тази катастрофа Дянков трябва да се обеси публично. Транспортните фирми имаха за прибиране много ДДС и като не им го връщаше, занемариха поддръжката, защото просто някой не им даваше парите, които са внесли в хазната... плащаш си го с горивото и навсякъде, но обратно йок..
отговорСигнализирай
42
Колхозник преди 13 години
111
Разбира се, че трябва да има ограничение за възрастта на превозните средства - автобуси, камиони, влакове! Те се експлоатират с цел печалба и се натоварват максимално. За тези 23 години сигурно автобуса е имал изминати няколко милиона километра. Не е допустимо да се движат толкова амортизирани МПС и да застрашават живота на пътниците и на другите участници в движението.Депутатите си сменят лимузините през 2-3 години защото били навъртени много километри и били опасни, а народа кучета го яли...
отговорСигнализирай
41
Червената помия преди 13 години
40
15, повярвай ми, от професионална гледна точка съм запознат с темата за автобусите специално, за конкурсите, за лицензите.Ако имаше контрол, поне половината на този, в Германия, за мен лично нямаше да е проблем за се возя и на 30 годишен автобус, преминал през ремонт и технически преглед, и управляван от шофьор, показал 22 тахошайби назад, че е почивал .Искаш ли да ти дам пример за фирма, малка , с чисто нови автобуси, декласирана от конкурса заради голяма, близко до кмета?с 20 годишни, 0303?
отговорСигнализирай
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години
преди 13 години