IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Годините на автобуса не са 100% гаранция за неговата сигурност


Обратно в новината

Коментари Коментари

50
ves666
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
kolko mnog hora sa za besene v taia balgaria.mnaskat po shosetataogooooooooo i to ot ypravliavashtite ,doi boje i te taka da se blaskat po shosetata i da stavat invalidi ,da ne mrat a da tegliat.
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
колкоструваединновавтобусиколкощеебилетаснов автобус
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
добавен от: 777 преди 21 часаТези *** управници работят само със забрани, т.е. не работят. Нещата трябва да се управляват и конторлират, а не по сталински "няма човек, няма проблем".В Малта правят обществен превоз с над 100-годишни автобуси при това един собственик има по 1-2автобуса. Но държавата ги организира и контролира.добавен от: ххх преди 20 часаНито в малкия превозвач е проблема, нито във възрастта на автобусите както е писал 777. Управници няма, няма ги да създават правила и
отговор Сигнализирай
47
Николай Цеков
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Докато автобусите ни вземат пътя София - Морето за по под 6 часа (при това с включената почивка 15-20 минути, както и отклонението от пътя за нея), което откровено нарушава максималната им позволена скорост, ще се случват инциденти. Какво да кажа и за 23-годишният автобус... На колко милиона километра е бил? У нас техническите прегледи се минават само на хартия.У нас автобусите карат по-бързо от влаковете.У нас шофьорите никога не са виновни, че работят постоянно.
отговор Сигнализирай
46
Червената помия
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Всичко е въпросна пари и нисък контрол сега.Легенди се носят за фирми, спечелили няколко линии, като участват само с един нов автобус в търга за всички, а после карат със старите, но влезли в лиценза.легенди сеносят за фалшиви капаци за климатик отгоре, само за пред комисията, за автобуси даже и с блокирал преди години двигател, но държани само за търгове...Ако си малък-или си принуден да си подизпълнител, или за 3 закъснения ти взимат линията.Или фалираш, продаваш и ставаш шофьор на другите...
отговор Сигнализирай
45
4000
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
не знам дали е стар или нов автобуса, но при всички положения така ще се извъртят нещата, че ВИНОВНИ НЯМА ДА ИМА!Безхаберието продължава, братя!
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Къде в Европа се срещат автобуси на 23 г.?Без климатик, раздрънкани - втора и трета употреба.
отговор Сигнализирай
43
Глупости
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
годините въобще не са гаранция за качеството. Дори при по-новите се залага основно на пластмаси и поевтиняване на производството с цел по-честа смяна, а самата смяна се насърчава с приемането на все по-строги еко норми...За тази катастрофа Дянков трябва да се обеси публично. Транспортните фирми имаха за прибиране много ДДС и като не им го връщаше, занемариха поддръжката, защото просто някой не им даваше парите, които са внесли в хазната... плащаш си го с горивото и навсякъде, но обратно йок..
отговор Сигнализирай
42
Колхозник
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Разбира се, че трябва да има ограничение за възрастта на превозните средства - автобуси, камиони, влакове! Те се експлоатират с цел печалба и се натоварват максимално. За тези 23 години сигурно автобуса е имал изминати няколко милиона километра. Не е допустимо да се движат толкова амортизирани МПС и да застрашават живота на пътниците и на другите участници в движението.Депутатите си сменят лимузините през 2-3 години защото били навъртени много километри и били опасни, а народа кучета го яли...
отговор Сигнализирай
41
Червената помия
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
15, повярвай ми, от професионална гледна точка съм запознат с темата за автобусите специално, за конкурсите, за лицензите.Ако имаше контрол, поне половината на този, в Германия, за мен лично нямаше да е проблем за се возя и на 30 годишен автобус, преминал през ремонт и технически преглед, и управляван от шофьор, показал 22 тахошайби назад, че е почивал .Искаш ли да ти дам пример за фирма, малка , с чисто нови автобуси, декласирана от конкурса заради голяма, близко до кмета?с 20 годишни, 0303?
отговор Сигнализирай