IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Годините на автобуса не са 100% гаранция за неговата сигурност


Обратно в новината

Коментари Коментари

20
777
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Тези *** управници работят само със забрани, т.е. не работят. Нещата трябва да се управляват и конторлират, а не по сталински "няма човек, няма проблем".В Малта правят обществен превоз с над 100-годишни автобуси при това един собственик има по 1-2автобуса. Но държавата ги организира и контролира.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
ИИИИ пак след дъжд качулка!!!! Хайде сега се изправете пред 5 годишното дете и му кажете в очите , как тъпърва ще търсите механизми и ще задействате законови промени, целящи тъпърва да се подобрява контрола!!!!!
отговор Сигнализирай
18
Безпартиен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
17
до Светльо
преди 13 години
Харесвам 30 Не харесвам 0
няма малка няма голяма фирма, работя в завод с 500 човека персонал, вчера когато отивах за поредната смяна шофьора се оплака че карал с износени зимни гуми, фирмата нямала пари за гуми, същата фирма която плаща заплати на 500 човека и 10 човека акционери, дали няма пари да отдели 500 лева, има, но като има чувство за безнаказаност така ще бъде
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
Така е - възрастта не е от заначение, ама защо депУтатите не се возят на стари коли а си сменят Мерцедес-ите и БМВ-тата на всеки две години. Ще ги закърпят, заварят и ще се возят. Нали така твърдят тези НЕЩАСТНИЦИ ОТ ПАРЛАМЕНТА. Правят си реклама на гърба на смъртта на хората.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
До 11. Не може заради шепа малки превозвачи да измират хора. 90% от автобусния парк е внесен от Германия. Защо мислиш, че стиснатия шваба се е отървал от стария 10-год. автобус? За да купи по-модерен ли? Неее.. 10 годишния автобус НЕ МОЖЕ да покрие немския стандарт за сигурност за обществен транспорт. Там се лежи в затвора за калпав ремонт. И какво прави нашия тарикат? Постяга спирачките, боядисва и айде юруш. А, че автобуса е направил 500 хил. по немските пътища - кучета ни яли нас пътниците.
отговор Сигнализирай
14
Светльо
преди 13 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Точно малките превозвачи са най-опасните в случая, защото всеки със само 2000 лева в джоба може да си купи Чавдар на старо, произведен през 70-те години, да вземе лиценз и да вози хора. Контролът е нулев, в малките фирмички собственикът няма нужните технически познания, за да "кърпи" автобуса си и така през 2009 година една Таратайка помля хора!
отговор Сигнализирай
13
Безпартиен
преди 13 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
всичко това се казва КОРУПЦИЯ , ПОЛИТИЧЕСКО НЕХАЙСТВО , СТРЕМЕЖ КЪМ ВИСОК ПОЛИТИЧЕСКИ РЕЙТИНГ ..... смешници .Станишката сега ще скочи да критикува , Бойко да чупи стойки , Доган да агитирва и след седмица всичко ще се потули !!! Изродиииииииииииииииииии !!!
отговор Сигнализирай
12
Пешо
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Тоя *** какво се изказва. Смята ли, че ние сме *** и не знаем какви *** за в парламента. Горките имат самочувствието, че са богоизбрани, а всъщност са слуги на богатите. 240 кукли на конци. Да де скрият по-добре!
отговор Сигнализирай
11
Червената помия
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 9
Ето сега е момента да се доубият с един удар малките превозвачи!Тези, които кърпяг 20 годишните автобуси, за да прехранват семействата си.Не можаха да ги убият кметовете, с измислените критерии по конкурсите, и държавата ще ги довърши сега, паднало и е сгода!Кой може да извади пари за нов, или 5 годишен автобус, да го плаща и печели сега от транспорт?Само голямите фирми, които по правило са "много близко до слънцето", или са директно собственост на някоя партийна мутра.Контрол е нужен, не забран
отговор Сигнализирай