IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Годините на автобуса не са 100% гаранция за неговата сигурност


Обратно в новината

Коментари Коментари

10
Старт от скрапа
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Това е велико прозрение. Що за *** трябва да си за да стигнеш до подобна мисъл?
отговор Сигнализирай
9
Discovery
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
До 5:Надявам се го казваш НЕ на сериозно... 20-годишна кола и 160..., а защо не вдигаш над толкова е ясно ;)... То и моята е 25 годишна, но не вдигам повече от 90 с нея... за справка може да вдигне 140... километража е до 200...
отговор Сигнализирай
8
Жоро
преди 13 години
Харесвам 31 Не харесвам 0
Такситата се движат предимно в града, с много по-ниска скорост и на по-кратки разстояния. Каква е логиката тяхната възраст да е ограничена до 10 г. от първоначалната регистрация, а за автобусите да няма такова изискване?
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
всеки шофьор знае как се минава т.преглед и какво става с тахошайбите
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 15 Не харесвам 7
На Иван Вълков от ГЕРБ пожелавам цялото му семейство да загине в 20 годишен автобус-гробница. Аман от лобисти на транспортните фирми, които ни возят с каруци от европейските автоморги. Крайно време е да се сложи максимум 10 годишна експлоатация при дългите линии. Всички знаем, че днешното производство не е толкова надеждно, колкото преди 20 год. Производителите умишлено правят колите и автобусите по-слаби, за да купиш новия модел след като мине гаранцията + 5 год.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
в колите над 10 г метала има умора -то и моита е 20 годишна но над 160 не вдигам никога
отговор Сигнализирай
4
Светльо
преди 13 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
И все пак старите и паянтови Чавдари в България, например, трябва да бъдат пенсионирани час по-скоро. Представете си, наскоро пак се возих в опърпан и вмирисан Чавдар, който на всеки завой ми обръщаше червата
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Относно конкретния случай, нека не забравяме, че гумата се е оказала срязана, което може да е дело на конкурентна компания, на магистрални бандити и какво ли още не!
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
E могат да минават всички автобуси на 3 месеца преглед.
отговор Сигнализирай
1
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
te sa s po 2-3 mil. km na tahometara. vra6tat gi nazad i prebivat horata ot pestene na pari, bezotgovornost, al4nost i pr.
отговор Сигнализирай