IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Годините на автобуса не са 100% гаранция за неговата сигурност


Обратно в новината

Коментари Коментари

40
нека има граница
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Идеята за ограничения е добра. Годините може и да не е 100%-ов критерий, но и 90% е достатъчно. Сигурно има някаква статистика след колко години (или километри пробег) повредите зачестяват. Все пак 23 години са си много време.
отговор Сигнализирай
39
Светльо
преди 13 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Сещам се и още нещо... кога най-сетне в България ще започне да има работещи тоалетни в автобусите? Във влаковете тоалетните може да са мизерни, обаче поне ги има... Дори и най-добрите фирми в България не предлагат нормални автобуси с тоалетни - тоалетната или я има, или я няма, но когато я има винаги е заключена... Явно пътникът никога не може да разчита на лукса, наречен нужник
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Само да вметна ... Юнионивкони на един от вечерните кусове по линията Бургас - София качва 2-*** пътника без билет като 2-мата ги таксува за 1 и си разделят цената на билета, като не им се издават съответните билети, за сметка на това пътниците пътуват по-евтино от отстаналите пътници с билети.
отговор Сигнализирай
37
burgaslia
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Това дето е преписано от сайта на фирмата не е много вярно. Специално че фирмата е най евтина в бранша, цените на билетите на Ентуртранс са най скъпи, вземете цената на билета на Биомет и качеството на превоза и ще видите че Ентуртранс взима по два-три лева повече, но не това е проблема в случая. За съжаление случелото се е една голяма трагедия която можеше да стане с всяка една автобусна фирма-поради слабия контрол, и стремежа само за печалба на фирмите превозвачи.
отговор Сигнализирай
36
werbwerbn
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Абе колеги тоя автобус не е от 1988г. имате грешка като го гледам е около 1998г. от по новите мерцедеси е личи от фарове и стоповете му.
отговор Сигнализирай
35
До 30
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Кой ти каза ,че в цял свят са осветени магистралите?Или важното е да си драскаме във форума....Ама ,че специалисти брееее....
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Абе да може и да има автобуси на 100 години, ама те не превозват хора и да в Малта автобусите са стари, но са градски транспорт има голяма разлика нали ,в града се движат с 50 км в час най-много
отговор Сигнализирай
33
няма контрол
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Така е защото няма действащи контролни органи. Всичко се разрешава срещу определан сума пари в брой. Нека да се видят и Ивкони - има ли изправен автобус, като започнем от неработещи духалки, развалени механизми за спускане на седалките, неработещи подлакътници, а какво ли е отдолу под автобуса и около двигателя????
отговор Сигнализирай
32
clearly
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Автобусът убиец е работил с лиценз на фалирала фирма.Фирмата "Бургас тур 90" ЕООД, чиито автобус се обърна на магистрала "Тракия" и уби осем души, е собственост на 21-годишния турския гражданин Бурак Саглам. Това показва проверка в Търговския регистър. Дружеството е било учредено през миналата година с уставен капитал от 10 лева .Саглам е участвал в управлението и на друга фирма, която се занимава с превози - "Ентуртранс" ООД, която също е собственост на турски граждани - Ениз Ченгел, Мюневер Ченгел и Есат Ченгел. Двете дружества са регистрирани на един и същ адрес - Бургас, ул. "Георги Шогунов" 22.Проверка на "Капитал" показа, че "Ентуртранс" е с открита процедура по несъстоятелност от февруари т.г. с решение на Окръжен съд - Бургас. Назначен е временен синдик на дружеството, който трябва да разпродава активите й и да плаща на нейните кредитори.Към датата на установяване на неплатежоспособността дълговете на дружеството са били 3 623 000 лева, показва друг документ от фирменото дело (виж вляво). Основните задължения са по договори за кредит и лизинг на абтобуси. Дружеството е дължало пари и за заплати на работниците си - 15 918 лева, както и неплатени здравни и осигурителни вноски - 17 408 лева.Катастрофиралият автобус на магистрала "Тракия" е бил собственост на "Ентуртранс", но след фалита на фирмата вероятно е прехвърлен на "Бургас тур 90". По него още стоят надписите "Ентуртранс".Любопитното е, че "Бургас тур 90" не фигурира в списъка на фирмите, които разполагат с лицензи за извършване на вътрешни превози на пътници, публикуван от Изпълнителната агенция "Автомобилна администрация". Там все още фигурира обявената в неплатежоспособност "Ентуртранс", показа проверка на "Капитал".Допълнено в 10.55 ч.Успяхме да се свържем с представител на Министерството на транспорта и съобщенията, който съобщи, че собственик на автобуса по документи е "Бургас тур 90" ЕООД. Фирмата го е отдала под наем на "Ентуртранс", която има лиценз за извършване на вътрешни пътнически превози. Въпреки че е в процедура по несъстоятелност от февруари т.г. "Ентуртранс" е продължила да извършва пътнически превози по линията София-Бургас.Допълнено в 13.07 ч.Сайтът Burgasnews съобщи, че в края на ноември 2009 год. един от управителите на фирмата "Ентуртранс" Ениз Ченгел е бил задържан под домашен арест. Ченгел, който е с двойно гражданство - българско и турско, бил арестуван на границата. Той имал издадена ефективна присъда от румънски съд за нанасяне на тежка телесна повреда. През 2003 година бизнесменът е бил осъден на три години и шест месеца затвор. Става дума за скандал, възникнал през 1993 година в заведение в Румъния, при който Енгиз Ченгел е намушкал с нож в крака румънски гражданин. Веднага след задържането му по разпореждане на Бургаския окръжен съд той беше поставен под домашен арест. Ченгел обжалва мярката си за неотклонение пред по-горна инстанция.Коя е "Ентуртранс"През 1994г. фирмата започва дейността си с един автобус "Мерцедес", който обслужва линията Бургас София. За периода 1999-2000г. "Ентуртранс" ООД започва да го отдава под наем на други фирми, главно на туристически агенции за превоз на пътници, организиране на екскурзии в странана и чужбина. Така фирмата открива нова дейност продажба на автобусни билети на други фирми.През май 2000г. след обстойно проучване на пазара се взема решение за откриване на автобусна линия Бургас Свищов, а през ноември същата година се открива и друга автобусна линия Бургас Плевен. Двете нови линии заработват успешно и така през 2001г. се закупуват четири нови автобуса. Фирмата открива още една линия Бургас София, а юли 2002г. още две Бургас Русе и Бургас София/нощна/."Ентуртранс" ООД инвестира средствата си и в нови пет автобуса 3 броя "Мерцедес" и 2 броя "Мицубиши Престиж" и през 2004г. закупува още един автобус Мерцедес. Откриват се нови линии Бургас София и една Бургас Силистра. За обслужването им са закупени директно от завода производител пет нови автобуса "Отойол Ивеко Евробус" и един "Мерцедес", а през 2005г. още два нови автобуса "Мерцедес". През 2006г. фирмата закупува пет автобуса "Отокар" и разкрива нови две линии Бургас София и Бургас Русе.За периода 2006 - 2007г. "Ентуртранс" ООД влага средства в закупуването на 4 нови автобуса "Мерцедес Травего" като дава най-високо качество на обслужване на своите клиенти.В момента фирмата е една от най-бързо развиващите се в бранша за последните години. Качественото и също така евтиното обслужване кара пътуващите да се чувстват доста комфортно. Фирмата разполага с автобуси от класа като новите Mercedes Travego и Mercedes Tourismo. Ентуртранс дава на клиените си широка гама от избор на линии в България: Бургас - София ( 7 пъти дневно), Бургас - Русе (3 пъти дневно), Бургас - Свищов ( 2 пъти дневно) и Бургас - Плевен ( също 2 пъти дневно).Както из цяла България, "ЕНТУРТРАНС" ООД заедно с партньорa си "iSTANBUL SEYAHAT" се стреми да предоставя същия престиж и комфорт и в международните си автобуси, които пътуват всекидневно за Турция до приказния Истанбул по три пъти на ден. Цените за там пак са едни от най ниските.(информацията е от интернет страницата на фирмата)
отговор Сигнализирай
31
Призив
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Докато сме наи-бедните в Европа всички ще караме и ще се возим на бракми и постоянно ще си патим --- европеиски коли и автобуси ще има когато заплатите станат европеиски .Така или иначе богатите се возят в лукс, а 98% от населението се вози в кочини, а па за сервизи пари от де ? ако ще на всеки ьгьл даяджия да застане нови поршета няма да караме.....Топката е в Боико-Дянков те дават парите и ппределят стандарта всичко друго е пунта мара...
отговор Сигнализирай