IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Пет са вариантите за третия лъч на метрото в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

66
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 16 Не харесвам 4
Селяните като емигрираха за София с голфовете да бяха мислили, а не да чакат сега някой да им прави метро за да живеят по добре.
отговор Сигнализирай
65
До 57
преди 13 години
Харесвам 24 Не харесвам 2
Да, но е столица. При това на страна от ЕС. Освен това е и най-голям град, който се превръща в дом на всеки 2ри млад българин, уви. Логично е да се отделят най-много средства. Проблемът е, че голяма част от тях отиват за справяне с вредите, нанесени от много от пришълците, които не уважават града като свой.
отговор Сигнализирай
64
Пълни глупости
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 12
Наземното 'метро' е пълна измишльотина,по-добре е да няма метро изобщо,отколкото тази гавра,която замислят.Как по Борис III със светофар през 300 метра би трябвало да спре това метро и каква ще е ефективността му?Да не говорим,че район Подуяне е 4ти по население след Люлин,Младост и Надежда,а има 2 тролея и 3 рейса на кръст.Пътникопотокът,който се генерира ще е много по-голям отколкото този в Обеля или Изток например.Какви буренясали полета бълнувате,елате вижте за каква навалица става въпрос...
отговор Сигнализирай
63
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
то и в центъра на София няма надземни трасета... ясно е че става въпрос за периферията на града
отговор Сигнализирай
62
НСС
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
до ty, абсолютно съм съгласен, че трамвая по бул.Цар Борис III е абсолютно достатъчен. Ако сменят 30 годишните мотриси с нови, там ще летят с 80км/ч
отговор Сигнализирай
61
НСС
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Да ама в Лондон в първа зона няма надземни трасета... и наистина е добър пример!
отговор Сигнализирай
60
ty
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
Ами по булевард Борис 3 и в момента има трамвай, който е отделен и се движи достатъчно бързо, без да се задръства. И то по целия си маршрут от Княжево до центъра. Мисля, че там метро не е нужно, предвид вече изградената ефективна инфраструктура.
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
до *** с тъпия въпрос.... не е остарял метод и в цяла Европа освен подземни има и надземни участъци... и продължават да се изграждат и развиват... Лондон дето го споменаваш няколко последователни поста е точно така, с НАДземни и подземни трасета!!!
отговор Сигнализирай
58
до 48
преди 13 години
Харесвам 22 Не харесвам 5
При възможен пътникопоток от 100 тина хиляди и крайни квартали като Овча Купел и Левски където е пълно с буренясали полета е тъпо да не е наземно в тези участаци. Първо че София никога няма да стане като Истанбул 10 мнл , второ че парите с които разполага БГ не са неограничени , както и финансиранията от ЕС.Ако препоръката на ЕС е да е наземно , значи ще е наземно - защото 80 % от тези над половин млрд ги тава ЕС.Който плаща , той поръчва музиката .. И аз искам да карам Ферари , ама нътц
отговор Сигнализирай
57
дух
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Новини