IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Пет са вариантите за третия лъч на метрото в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

46
НСС
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
до 42, не виждаш защото не четеш постовете надолу. Аз давам пример, колко са добри нашите архитекти. Не може да направиш подлез, за да нямат пешеходците контакт с пътното платно, а след това някой да се изсере на метеното и да направи точно пред през входа и изхода на подлеза да прелитат коли към бензиностанцията. По този начин се заплашват пешеходците и се обезсмисля съоръжението наречено подлез.
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 9
До 41:Аз от 10 години се моля да пуснат лазерен лъч към Перник че най-накрая да го заличат този град!!! НИкой не ме чува! Трябва следващото правителство да си го постави за цел "номер1"
отговор Сигнализирай
44
до: 29 не вярвайте..
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
би ли ни осведомил къде "навсякъде по света метрото е под земята"??? дай ни пример къде си бил и какво си видял??? интересно ми стана...
отговор Сигнализирай
43
НСС
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Влади нещо бъркаш в числата. VI район на София има 250 хил.жители, той е един от най-големите райони в града.
отговор Сигнализирай
42
vlady
преди 13 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
До 22Варна и Пловдив нямат население и пътникопотоци за метро, за тези градове е оптимален скоростен трамвай с напълно обособено трасе посредством естакади в централната част може евентуално и подземни тунели. Примери - Краков и Познан със сравнимо население.
отговор Сигнализирай
41
до НСС
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
И в Надежда точно преди надлеза имаше бензиностанция. Разкараха я. Не виждам какъв ти е проблема.
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
Пуснете лъч до Перник,защото Перник има бъдеще като хотел на София,с нови електрически автобуси,без тежка индустрия.Пък и не сме толкова лоши,колкото ни изкарвате.
отговор Сигнализирай
39
Факт
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Следващия лъч на метрото трябва да е кръгов, даже това трябваше да е първото трасе на метрото, а после да се мисли за лъчите.
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
36 хората имат право на мнение защото тия неща се правят с парите от техните данъци.Чаткаш ли или да ти го напиша по бавно. А както знаем най скъпата част от един подобен обект е комисионната. Значи гражданите още повече контрол трябва да прилагат.
отговор Сигнализирай
37
vlady
преди 13 години
Харесвам 20 Не харесвам 2
Метрото следва да покрива Овча Купел, Хаджи Димитър и Левски - квартали със сравнително висока плътност на застрояване, голямо население и сериозен пътникопоток. Княжево, кварталите около Ботевградско Шосе и Враждебна са с пъти по-малко население, по-ниска плътност на застрояване съответно по-малък пътникопоток и не се нуждаят от метро.
отговор Сигнализирай
Новини