IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Пет са вариантите за третия лъч на метрото в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

116
Мартин
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
Пуберчета и закостеняли червени старци, прочетете малко за линиите в големите европейски столици и тогава се дайте мнението за наземното метро. Доста примери се дадоха вече, ето и още един - метрото във Виена например е в много части наземно или в плитки тунели, зависи от линията, на места дори е върху мостове на един етаж над шосето. Единствено в центъра са много дълбоките станции и това е обяснимо. За София също е оптимален този вариант - под земята в центъра и отгоре в периферията :)
отговор Сигнализирай
115
Rommel
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Наистина регистрацията променя много нещата, но едва ли скоро ще се променят нещата. Например в Австрия вече те принуждават да си регистрираш колата там, ако живееш в държавата и да плащаш тамошни данъци, застраховки. Не можеш да имаш виенска регистрация и български автомобил. Така се прави. Имаш ли регистриран договор за наем в София (а трябва да имаш ако живееш там) или постоянна адр. регистрация - данъците ти трябва да се плащата в тази община. Толкова е просто.
отговор Сигнализирай
114
НСС
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Още, защо регистрацията е много важна: Защото когато пътува в трамвая без билет и му съставят акт и той няма примерно собствен, регистриран недвижим имот в София, този акт няма как да му вземат парите, когато отиде в Общината да му издадат някакъв документ. Защото, когато си изхвърли някой *** от прозореца, и да му състави инспектор акт, отново няма как да го принудят да си плати глобата. Има стотици подобни примери. Всички анонимни преселенци, се чувстват безнаказани, мажат и чупят, рушат!
отговор Сигнализирай
113
Rommel
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Няма нужда, дори е излишно скъпо, метрото да ходи до Перник (или Дупница, Благоевград, ...) само защото има много хора, които пътуват от там. Все пак метро мотрисите са ограничен ресурс. Нормално, на запад до по-далечните точки и предградия ходят влакове на по-кратки интервали с връзка към метростанции. Връзката на горнобанската станция е идеална с влаковете от Перник. Стига и влаковете да са бързи, а не да се изчакват по 15 мин на гарите. Така, че вариант 4 или 5 е най-добрия избор.
отговор Сигнализирай
112
НСС
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Регистрацията на каквото и да е променя много неща, защото данъка се плаща в съответната община!
отговор Сигнализирай
111
Smurf
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Българин, ти нещо много мислиш къде така не отчиташ гениалноста на Слънцето , ето колко му е утре ще вземе един молив ще начертае една линия и ще ти построи и метрото. Сега сериозно разбира се варианта е най-удачния и даже знам как са сметнали малкия брой пътници просто са преброили само пътниците в трамвай 5 биз да вземат пред вид жителите на Овча Купел които ползват рейс 102 и 11 ако се направи отклонение до Овча купел 2 натоварването ще скочи поне с 50%.
отговор Сигнализирай
110
Грую
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
НСС, регистрацията на колата не променя нищо (за съжаление).Иначе Метро при Владая и Мърчаево - трудно, освен ако не копаят под Витоша или не сложат вериги на влакчетата за зимата :)
отговор Сигнализирай
109
НСС
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Добре де, но кой въобще даде идея да има трасе по ул.Георги Софийски, към Бели брези, към Красно село? Това е турбо неприемливо за никой, нито финансово! На това трасе, от двете страни има две идеални трамвайни линии вървящи в собствени (оградени) пътища - По бул.България и по бул.Цар Борис III. Защо трябва да се тупва между тези трамваи метро, при това надземно? Има квартали с много по-належаща нужда от транспорт, този не бива да е приоритетен проект!
отговор Сигнализирай
108
mda
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
половин Париж е с надземно метро, влакчетата минажат между блоковете. няма светофари, обаче и си е като метро от гледна точка времекакьв е проблема?
отговор Сигнализирай
107
Берлинер
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Стига сте ругали идеята части от метрото да е наземно. Така е в много градове света - при. Берлин - метрото е под земята, наземно и на естакади. Светофарите по Цар Борис 3 не са проблем, тъй като трасето на метрото и на пресичащите улици ще са на различни нива и няма да има светофари. Първия вариант, заедно с продължение до Перник е най-удачен, тъй като участъкът е удобен за застрояване на екологични предградия между София и Перник - предпланина.
отговор Сигнализирай
Новини