IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Пет са вариантите за третия лъч на метрото в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

136
метро и то какво
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
"Така ще имаме над четири километра продължение на метрото", отбеляза той.4км из полето ще ги строят 2.5 години
отговор Сигнализирай
135
НСС
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Студент - КИНТИТЕ!
отговор Сигнализирай
134
един студент
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 12
Някои би ли ми обяснил, защо ще има открити участъци от метрото ? Метрото трябва да е 99% под земята ! Противното е загуба на ресурс .
отговор Сигнализирай
133
Иван Бухов/инж./
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 7
Няма смисъл да се копае от "Подуене" към "Орлов мост", "Граф Игнатиев", НДК и по нататък. Наложително е в центъра на столицата да се обособят два кръга от тролейбусни линии, които да свързват съответно първите и вторите метростанции, първия по "В.Лввски", Сливница", "Хр. Ботев" и Патр. Ефтими, а втория по Братя Георгиеви, Опълченска , ЖП гарата и т.н. По този начин с малко пари и за кратко време транспорта в София ще се оправи!!!! Послушайте ме и сега, както едно време, с трасето за Младос!!!
отговор Сигнализирай
132
НСС
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
до 134, Естествено, защото ако наемателите се регистрират в Общината и приложат договора за наем тогава, наемодателя няма къде да ходи и ще плаща данъци. Ама не го правят, защо? Защо искат да са анонимни, защото така им изнася... Така че твоя пример не е подходящ!
отговор Сигнализирай
131
Iwan
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
над 700 млн евро са всичките проекти и това за около 8 км. подземен участък ................ бая скъпичко идва, големо лапане ще пада
отговор Сигнализирай
130
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
НССОстаналите плащат безмислено високи наеми на софиянци. 99% от софиянците не декларират в общината реалните наем и съответно, не плащат данъци за тези пари. Така, те много съвестно лишават общината от едни 100 млн лева годишно.
отговор Сигнализирай
129
Иван Бухов/инж./
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
Не ми харесват вариантите! Скъпи и слабо ефективни! Предлагам: - Всички широколентови трамвайни линии да се преустроят в метролинии, като при аргументация някъде се вкопаят и навсякъде се оборудват с подлези и надлези. Трамвай-5, чийто *** се положиха за широко релсово отстояние, също да се преустрои на метролиния, като се вкопае от "Руски паметник" и след предпоследната спирка; - Новите трасета да започнат от "Хемус" към "Бояна", от "К.Величков" към "Овча купел" и от "Чавдар" към "Герена".
отговор Сигнализирай
128
Иван Бухов/инж./
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Не ми харесват вариантите! Скъпи и слабо ефективни! Предлагам: - Всички широколентови трамвайни линии да се преустроят в метролинии, като при аргументация някъде се вкопаят и навсякъде се оборудват с подлези и надлези. Трамвай-5, чийто *** се положиха за широко релсово отстояние, също да се преустрои на метролиния, като се вкопае от "Руски паметник" и след предпоследната спирка; - Новите трасета да започнат от "Хемус" към "Бояна", от "К.Величков" към "Овча купел" и от "Чавдар" към "Герена".
отговор Сигнализирай
127
darcas
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
Хора правителството не може да увеличи заплатите и постъпленията в бюджета автоматично. Може само да създаде условия за това - по-малко корупция, модерна инфраструктура и т.н. Който и да бъде на власт не може да каже на бизнеса - "от утре утроявате заплатите на хората", защото бизнеса или ще фалира, или ще се изнесе от страната. Прекалено много се живее с представите от татово време. ББ е некадърен, нахален и ***, но е просто извадка на средния българин и не може да му се сърдим за това.
отговор Сигнализирай
Новини