IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Пет са вариантите за третия лъч на метрото в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

106
Българин
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
101 моето предложение е почти същото - естествено, че ако се продължи метродиаметър до Перник, ще има станции в този район например при Владая и Мърчаево - и в този красив район да се обособят няколко малки и спокойни жилищни комплекса.От Перник до центъра на София ще се стига за 30-35 минути по тоя начин, а за час - дори от Перник до Кремиковци - бръзо и удобно.А и перничаните вече няма да се правят на гъзета с Голфчетата из София. ;-)))
отговор Сигнализирай
105
Jigolo
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Евала НСС !! Точно ясно казано
отговор Сигнализирай
104
НСС
преди 13 години
Харесвам 28 Не харесвам 1
Софиянци са всички, които имат регистрация на личния автомобил в София, плащат ДОД в София, плащат такса смет в София, както и данък за недвижимо имущество, регистрирани са на адрес в София, гласуват на избори в София...Тези хора, независимо къде са родени милеят за своя квартал и работно място, защото са със съзнанието за тяхното поддържане и облагородяване. Останалите... в голямата си част са хитреци, използвачи и профани грабещи колкото могат!
отговор Сигнализирай
103
noname
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
До 87.Какви глупости говориш "до преди 2 години нямаше 5 км околовръстен път". До преди 2 години нямаше и София дори.
отговор Сигнализирай
102
Българин
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
И няма как едно трасе да е хем наземно, хем бързо - това означава, че във всички големи градове по света са били ***, копаейки метро под земята или издигайки го високо над земята, само нашите са гениални.Вариантът, който предлагам означава сегашното трасе да се раздели на две линии реално - едната от Обеля до летището, другата - от Овча купел до Младост 4 - и тези две линии частично да съвпадат в централната част на София, където пътуват най-много хора.
отговор Сигнализирай
101
Даола
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Скоростен трамвай има в Истанбул - не е подходящ за задръстената София.Имаме нужда от метро под земята и може би първият вариант е най-добър, защото другите са доста объркани.Имаме специалисти, нека те кажат и поемат отговорност.
отговор Сигнализирай
100
предложение
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
Според мен най-удачен е първият вариант, като трябва да се удължи и да минава през Владая, Мърчаева, Рударци - този район е чист и може да се застрои с къщи и малки блокове, така ще генерира достатъчен пътникопоток. Сега не се строи много в този участък, тъй като транспортът е ужасен. Метрото коренно ще промени района и ще стане един от най-добрите за живеене - тишина, чист въздух, планина, много зеленина... Самият аз бих си купил имот там, ако има удобен транспорт.
отговор Сигнализирай
99
99
преди 13 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
...и София се приСЕЛИ :)
отговор Сигнализирай
98
98
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Така направихте вие, "прИселихте" се :)
отговор Сигнализирай
97
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 6
Много критикувате провинцията, но кореняци софиянци (това е когато поне 4 поколения са родени и зрадли на едно и също място) има не повече от 250 хил. човека, така че не се взимайте много на сериозно, защото преди 130 г. София е била 20 хил. душип - практически и теоретически е невъзможно за 130 г. кореняци софиянци да са повече от 250 хил. (въпреки че по-реално е около 150 хил). Всичко друго е приселници всичко - целият този 1 мил. се е преселил от началото на миналия век до наши дни.
отговор Сигнализирай
Новини