IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Край на перфораторите: Слагат система срещу "споделеното билетче" в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

110
!!!
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
билетите да се плащат за изминато разстояние или за пропътувано време._________________________________________________________________пропътувано време ??? пропътувано време ??? пропътувано време ???
отговор Сигнализирай
109
Пламен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 9
До dfoijНещо си зле със сметките, взимаш годишна карта и плащаш по 1лв на ден или айде да излиза 1.5 ;)
отговор Сигнализирай
108
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
я за трети или четвърти път ще крадат милиони за билетна система...на се ли наядохте бре?
отговор Сигнализирай
107
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Пътувах с 604- нов автобус.Климатикътбе пуснат до точката на замръзване ,съссилна струя на въздуха.Общественияттранспорт е да върши работа по най-добрият начин,а не хората да търпятприщевките на шофьора.Навън45 насянка.Да се купуват автобуси, коитоне лъхат директно,освен за седалкитеи да се въведе етикет за С на салона.
отговор Сигнализирай
106
Тъп шофьор в градски
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Много е вярно това че градскя транспорт закаснява това не е че повечето хора ползват личните си автомобили .А че няма определени платна за градския транспорт от Черни връх до Графа стигам за 2 мин дадени са ми 6 минути заради задръстването и навсякъде е така ако има бус ленти на всеки булевард с две платна в едната посока транспорта ще бъде много по бърз от сега
отговор Сигнализирай
105
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
Преди 1989 година картата за всички линии за 1 месец беше 5 лева, сега същата карта е 60 лева, т.е. 12 пъти повече. Само дето заплатите ни не са 12 пъти по-високи, а много по-малко. През 1988 година средната заплата беше 252,08 лева, през 1989 беше 274,33 лева, а сега се движи от 948,25 лева през 2016 година, когато беше приета текущата тарифа, до 1135,18 лева през 2018 година. През 1988-1989 години с една средна заплата можеше да си купиш 50-55 месечни карти, а сега 15-19 карти (2016-2018).
отговор Сигнализирай
104
dfoij
преди 5 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
За да стигнеш до метрото 1.60, в метрото 1.60, и след това до работата 1.60...5 лева в едната посока...Връщането още 5 лева...Това е ако си редовен
отговор Сигнализирай
103
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Разгеле че сомалийците отдавна кацнаха на Сириус.
отговор Сигнализирай
102
???
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Проблемът не е толкова в цената на билета, а в това, което ти дава този билет. В нормалните държави с един билет може да смениш няколко превозни средства в рамките на определено време, а в София плащаш ли плащаш, но това не пречи да се твърди, че билета в София бил по-евтин от билета, с който може да смениш няколко превозни средства. Проблемът е в времето и възможностите, които ти дава градския транспорт. Времето е повече, най-често в пъти повече, отколкото с кола, а отделно ако има да пренасяш
отговор Сигнализирай
101
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
да се направи билета за вишки линии и метро по 20 лева на mesecc или 240 на година за да могат да си го позволят хората
отговор Сигнализирай
Новини