IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Край на перфораторите: Слагат система срещу "споделеното билетче" в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

120
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
На Запад това стана преди 35 години. Тия от Масовия Градски Транспорт вечно с технологиите изостават.
отговор Сигнализирай
119
До 124 Пламен
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Алогично е пътуването с билет да е в пъти по-скъпо от пътуването с абонаментна карта. Така се принуждават хората, които не пътуват редовно (това не са туристи) с градския транспорт, да не го използват,а да ползват личната си кола или такси. Нормалната практика е месечната карта за цялата градска мрежа за един месец да струва колкото 50 до 80 пътувания с билет. При цена на месечната карта от 60 лева, нормалното е билета да струва между 75 ст. и 1,20 лева. Ненормално картата да е колкото 37,5 биле
отговор Сигнализирай
118
До 124 Пламен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Май не вярваш, че си зле със сметките.Защо някой, който ходи на работа без да сменя няколко превозни средства (500 пътувания), да купува годишна карта за цялата градска мрежа? Ще си купува месечни карти по 23 лева за 1 месец и ще плати най-много 276 лева. Ако успее да комбинира купването на картите с отпуските си, и по-малко ще плати. Годишна карта има смисъл за тези, които сменят поне две превозни средства, т.е. за около 230 работни дни по 4 пътувания, т.е. правят 920 пътувания най-малко.
отговор Сигнализирай
117
Пламен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
До 119Пич, годишна карта се взима, когато работиш и я ползваш всеки ден/ без уикенди да кажем / !!! Така че, да - пътуваш поне 500 пъти ;)По целия свят еднократните пътувания са супер скъпи, това е много логично - като си турист, ще плашаш ;)
отговор Сигнализирай
116
Exec
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
До Пари кат' вестнОбикновения СМС отиват сигурно 20%, ако не и повече в мобилния оператор. Предпочитам, всичките да отиват в ГЕРП, от колкото това да се използва за извинение за 20% по-скъпи билети.
отговор Сигнализирай
115
Пари кат' вестн
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 5
72 милиона в джоба на крадливата ГЕРП. Същевременно няма никаква пречка да се купуват тези билети както се плаща и синята зона - с обикновен смс.
отговор Сигнализирай
114
пътник
преди 5 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
поредните кинти, които ще се "усвояват" от правилните хора, а резултатът ще е никакъв и дори още по-лошо и от сегашното положение: бавни, нередовни, чакаш ги по половин час все едно не сме в столицата, а чакаме междуселския! Идват всичките накуп, та народа да търчи като откачен от единия край до другия и да забавлява шофьорите, като им хлопнат вратите под носа! А пропо и спират на 2 метра от спирката , та ако си с количка да ти е възможно най-гот да я катериш насам натам!
отговор Сигнализирай
113
До 117 !!!
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Казваш, че като зависне автобуса в задръстване примерно 20 минути между 2 спирки, трябва да плащам за 20 минути пътуване ли? Съесем друго трябва - трябва един билет да може да се ползва многократно в рамките примерно на 1 час след първото му използване. В мопмента билета в София е най-скъпият в Европа, точно защото се изпозлва само един път.
отговор Сигнализирай
112
До 116 Пламен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Зле си с сметките с годишната картаПътуваш 1 път в годината с градски транспорт - пътуването ти излиза 365 лева.Пътуваш 10 пъти в годината - 1 пътуване 36,50 леваПътуваш 100 пъти в годината - 1 пътуване 3,65 леваЕ, ако пътуваш 1000 пъти в година си на сметка - само по 36,5 стотинки
отговор Сигнализирай
111
ежедневно пътуващ
преди 5 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
Каквото и да измислят няма да е за улеснение и в полза на гражданите, а само в техен ущърб! В белите страни билетът е скъп, но услугата е висококачествена и можеш да разчиташ на нея 100%. При това закупения билет е валиден поне 1- 1.5 - 2 часа през които можеш да се прекачваш с него навсякъде! СКГТ иска само да получава кинти от хората без да им предлага нищо друго освен нерви, бутане, друсане и миризливи превозни средства.
отговор Сигнализирай
Новини