IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Край на перфораторите: Слагат система срещу "споделеното билетче" в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

100
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
Който иска бързо, удобно и евтино придвижване, го прави с кола.Който иска бавно, неудобно и скъпо придвижване, използва градския транспорт.Това е реалността в София от поне 10 години.
отговор Сигнализирай
99
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
И защо да не си предават билетчетата,това е вид солидарност,която одобрявам.А бедните и пенсионерите как ще се справят със скъпия транспорт?
отговор Сигнализирай
98
???
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Как ли ще се придвижва един човек отиващ на работа в София, даже и без да му се налага по пътя да води 1-2 деца на училище? Ако се движи с градски транспорт има примерно следния избор: - 15-20 минути пеша до метрото, пътуване 20 минути с метро, после чакане 10-15 минути на автобус и пътуване още 20-30 минути с автобуса- 2-3 минути до най--близката спирка на автобус, чакане 10-15 минути на автобуса, пътуване 60-70 минути с автобуса- 20 минути пътуване с кола
отговор Сигнализирай
97
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Най-добрият надземен обществен транспорт са трамваите, но не и за Фандъкова и бандата й, които закриха много трамвайни трасета.
отговор Сигнализирай
96
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Автобусите от ж.к.Младост преди години бяха на 2 минути или на 2,5 минути сутрин и вечер, сега са на 12-15 минути и се пътува няколко пъти повече време с тях, примерно до Орлов мост. Е, ще ползва ли някой автобус, който ще чака десетина минути, а после ще пътува с него 1-2 часа до Орлов мост? Метрото е хубаво нещо, но не винаги върши работа, даже в повечето случаи не става. Затова хората са с колите си, за да могат бързо да се придвижват - нещо, което градския транспорт не може.
отговор Сигнализирай
95
OIJOisd
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
Откакто Лайнъкова направи билетчето със закръглена сума 1.69.16.666 не използвам градски транспоерт, а си карам дизеларката...Едва ли замърсява повече от американските тецове на въглища, заради която е глобяват България от ЕС
отговор Сигнализирай
94
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
Ако градският транспорт стане безплатен, всички автобуси/трамваи/тролейбуси ще бъдат претъпкани.Със сигурност личните автомобили ще намалят драстично, няма да има и задръствания.
отговор Сигнализирай
93
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 21 Не харесвам 2
Градския транспорт,особено трамваите вече идват на 10-15 мин.,а в неделя дори на 20'.Не стига,че разредиха транспорта,не стига,че вдигнаха незаслужено цените(и после се чудят защо хората пътуват с личните си автомобили),ами са се хванали за 1 или 2 билетчета,които някой ще преотстъпи на друг.Пътувам редовно и най-много веднъж на ден някой да си преотстъпи билетчето.Поредицата от безумия на СО продължават.
отговор Сигнализирай
92
OIJOisd
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Големи некадърници...аз ви казвам че ако се сложи кондуктор във всеки автобус и билета е 1 лев, ще има по-голяма събираемост...Гарантирам ви..1.6 не плащам...ако си беше 1 лев, го давам...
отговор Сигнализирай
91
Сава Томов
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
За да се подобри наземният транспорт е необходимо да бъдат изградени нови пътни артерии, да се направят колкото се може повече безконтактни трамвайни трасета, които да не висят по сфетоварите, да се оптимизира сегашната пътна карта, така, че да свързва колкото се може повече метростанции. Кога, кога, кога? Кога ще доживеем разширението на Околовръстното от Люлин до Бъстон, кога на Гешов ще има кръстовище на две нива, кога Сарахаров ще има разширение до Дружба и Каблешков до Мола, кога, кога?
отговор Сигнализирай
Новини