IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Теснолинейката – романтика или необходимост


Обратно в новината

Коментари Коментари

18
МШ
преди 12 години
Харесвам 41 Не харесвам 1
Много скъп спомен ми е в ученическите години /1970/ пролетната ваканция ходихме от Септември до Банско с теснолинейката. Тогава вагоните бяха с открити платформи в двата си края,можеше да се наслаждаваш на природата наоколо. Който закрива тази жп линия ще бъде причислен към гробарите на съвременна България. Долу ръцете от теснолинейката!
отговор Сигнализирай
17
ветрен дол
преди 12 години
Харесвам 36 Не харесвам 2
тази линия е строена на ръка по времето на Стамболийски от воиските на барон Врангел а Симеон закри преди 7=8г разклонението до Пазарджик и свиха релсите
отговор Сигнализирай
16
Даниел
преди 12 години
Харесвам 39 Не харесвам 1
Теснолинейката има огромно бъдеще покрай туризма в Банско. Само някой да е вземе и до развие.
отговор Сигнализирай
15
dragunov7.62
преди 12 години
Харесвам 27 Не харесвам 0
Истината е че трябва да се инвестира в железниците както е в модерните държави а не с лека ръка всичко да се пише "НЕ РЕНТАБИЛНО" и да се разваля , а кое е по рентабилно превозването с автобуси втора ,трета и четвърта ръка които едва пълзят по баирите и ни съдират кожите от скъпи билети.
отговор Сигнализирай
14
Грую
преди 12 години
Харесвам 30 Не харесвам 0
#11, потвърждавам. Преди няколко години (десетина) се возих по линията. Един от вагона се опита да си открадне пепелник на БДЖ (няма да коментирам), кондуктора веднага видя липсата и се разбуча. 10мин по-късно пепелника беше на място, и човека обрулен с 50лв.Само тоалетните смърдяха гадно, иначе вагона беше чист.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 36 Не харесвам 2
Явно мисията *** московски е да ликвидира БДЖ и пощите. Друго обяснение няма за хаоса в тези сектори.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 26 Не харесвам 4
БРАВО НА МУТРО-КОМУНЕТАТ. КАКТО Е ТРЪГНАЛО СЛЕД ОЩЕ ЕДНА ГОДИНА ЩЕ ЗАКРИЕМЕ И ДЪРЖАВАТА. ПОСЛЕДНИТЕ ДА ДРЪПНАТ ШАЛТЕРА.....ТАКАЕ ВЪВ МУТРЕСТАНИЯ ДРУГАРИ И ДРУГАРКИ. НАЛИ ИСКАХТЕ СВОБОДА И ДЕМОКРАЦИЯ. ЕТОВИЯ ПО ХАМЕРИКАНСКИ ПАТЕНТ. БЕЗРАБОТИЦА БЕЗПАРИЧИЕ ГЛАД И МИЗЕРИЯ. ТЕЗИ НЕЩА ВАЖЪТ САМО ЗА ПРОСТО СМЪРТНИТЕ. ОСТАНАЛИТЕ ДРУГАРИ ОТ КОМУНИСТИ СТАНАХА КАПИТАЛИСТИ ЗА ЕДНА НОЩ. ИЗЛЪГАХА ВИ ЧЕ ЩЕ СТАНЕТЕ СВОБОДНИ И БОГАТИ. В ЗАДАЧАТА СЕ ПИТА КОИ СА СВОБОДНИТЕ И БОГАТИТЕ? ВЪВ ВСЕКИ СЛУЧАЙ НЕЕ НАРОДА.
отговор Сигнализирай
11
...
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Кое е това място "Златарица"? Нещо не мога да схвана? Да не би да иамш предвид Златарево?
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 80 Не харесвам 0
Ами да, как няма да спрат удобните влакове! Нали трябва да се генерира поток към автобусите, които закъсват от ден на ден , и които са директните печеливши от спрането на тези влакове. Сценария го знаем. Първо се спират удобните и натоварени влакове, а след това се доказва много лесно, че линията е нерентабилна и се спира цялото движение.Да живее автобуса и камиона - най сбъркания транспорт през планината и нейните тесни пътища. Не мога да си обясня, как в Австрия и Швейцария теснолинейките са печеливши, с нови състави, или пък със старинни атракционни, с линии в перфектно състояние, превозващи както пътници, така и товари, а тука състоянието на тази линия е просто отчайващо. Няма никакво друго обяснение, освен некъдърността и мързела на администрацията на БДЖ. За 20г, как не можаха да намерят 1 товародател по 100 километровата линия. А в същия момент дефилето е задръстено с камиони(ръсещи дървен и строителен материал по пътя и пречещи на движението) и автобуси приличащи на пътуващи гробници.Срам и позор господа чиновници от БДЖ! Срам и позор!
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 43 Не харесвам 0
Проблема с БДЖ, както и с всички държавни дружества, идва от там, че директорите (по стар комунистически обичаи) отиват там с единствена мисъл да крадат. Да купят стари вагони и да ги запишат като нови, да си накупят лимузини за лично ползване, да източат кедити към приятелски фирми ... това е което ги мотивира.
отговор Сигнализирай