IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

От Ботуша към България... 30% от италианските стари дизели – у нас!


Обратно в новината

Коментари Коментари

28
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 8
Наводняването с евтини дизели ще започне още тази пролет , който издъжри на изкушението В Германия вече се говори да се махнат дизеловите колонки от бензиностанциите ама тука ще прегърнем горещо новия внос ( егати израза нов внос , сякаш има стар внос )
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 23 Не харесвам 5
Напоследък цяла поредица от такива статии "от Германия стари дизели към България", "от Италия стари дизели към България". Само че това си е чиста кампания, вероятно платена от тези, които искат да се вземат мерки срещу старите коли в България с идеята как ще се втурнем да купуваме нови автомобили. А ако погледнете сайтовете за продажби на употребявани автомобили ще видите, че цените на дизелите в Германия и Италия не са мръднали и си се продават там на почти същите цени. Аман от поръчкови статии
отговор Сигнализирай
26
Търговец
преди 5 години
Харесвам 15 Не харесвам 4
В България вече масово се търсят бензинови коли втора употреба. Причините са основно две: 1 По ниски разходи за поддръжка 2. Всички бензинови могат да работят на газ, а при тези цени на газта да караш дизел направо е икономически неоправдано.
отговор Сигнализирай
25
Гост
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
И в България има еко норми при техническите прегледи. Друг е въпроса ,че нищо не работи.
отговор Сигнализирай
24
Помнете ми думата!
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
Сега търговците в Бг. се готвят да ви прецакат двойно! Те разбира се играят и комбина със политиците. Ще наводнят пазара със дизеляци на по ниски цени, и ще подлъжат българите да си купят. А политиците ще кажат че не се предвиждат ограничения.И само след 1-2 години ще се обърнат на 180 градуса и въведат пълна забрана за дизелите! И хората ще бъдат принудени да си сменят колите още веднъж.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Навремето купувахме техника 2 ра употреба , с времето се наместиха нещата и с колите ще стане така
отговор Сигнализирай
22
Житан
преди 5 години
Харесвам 21 Не харесвам 4
Няма стара и нова кола, има поддържана и занемарена технически кола...Мой съсед кара Лада-2105 на 28г. а аз кола на 9г...моята дрънчи и пуши,а неговата е като току що свалена от витрината....Така че всичко опира до поддръжката , но не такава като моята
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 7
Някакъв долу обяснява какво като дизелите замърсявали, нима тия дето горят гуми и вдигат прах не замърсявали повече? По тази пробита логика дай да си хвърляме и ние *** през прозореца понеже и без това е мръсно. Ами замърсяват дизелите, затова нормалните държави ни ги пробутват без пари, ама тук *** иска да кара гордо стари таралясници за без пари, а после да кашля като локомотив и да дава пари по доктори.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 7
Тепърва нашите тиквеници ще осъзнаят каква катастрофална грешка направиха като спряха проектите Белене и Южен поток!След 5-10 години като започнат да навлизат масово електрическите коли може да очаквате режим на тока! Или най малкото цените ще скочат със 100-200%.Отделно че и самата ни инфраструктура не е пипана от Тошово време. Тия далекопроводи които имаме сега няма да издържат на напрежението!Хората на запад си подмениха мрежите и сега правят зарядни на навсякъде. Мин. 10KW на колонка.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 22 Не харесвам 2
Не се връзвайте на джамбазите Лятото един приятел който живее в чужбина ме уреди да си взема кола (съдейства ми ) Ами 4000 евро , същата в Бг 18 000 лв ....ааааа мерси
отговор Сигнализирай